Εσύ που εμβολιάστηκες…

17
4175

Εσύ,

ναι εσύ! Εσύ που εμβολιάστηκες και θαρρείς πως συνέβαλες στην επιχείρηση “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” που σου είπαν…

Εσύ που ως “απελευθερωμένο” πια ον , δέχεσαι να κυκλοφορείς επιδεικνύοντας παντού το barcode σου…

Εσύ που που λογιζεσαι πια ως λογισμικός αριθμός, ως κωδικός που ανιχνεύουν ακόμη και τα κινητά…

Εσύ που ουρλιάζεις και απαιτεις από όλους την “ατομική ευθύνη και το πατριωτικό καθήκον”..

Εσύ, που είσαι και αισθάνεσαι πλέον πολίτης Α’ κατηγορίας, άρχοντας και προνομιούχος …

Εσύ που δέχεσαι ως “νομοταγής πολίτης”, ως “καλός χριστιανός”, να διαχωρίζεσαι ως ανώτερος, ως καλύτερος, από τον συγγενή σου, τον γείτονά σου τον συνάδελφό σου…

Εσύ που θα πηγαίνεις να διασκεδάζεις καθήμενος και να χορεύεις χωρίς μουσική…

Εσύ που είσαι ελεύθερος πια να επιβιώνεις, αλλά όχι να αγκαλιάζεις, να χαϊδεύεις, να φιλάς αυτούς που συμπαθείς και αγαπάς…

Εσύ που θα δεχτείς να πάρεις την θέση κάποιου άλλου που διώξανε από την δουλειά του…

Εσύ που ακούς για εξαναγκασμούς, κυρώσεις, και διώξεις και μένεις ατάραχος γιατί δεν σε αφορά..

Εσύ που θαρρείς ότι τούτο το πράγμα που συμβαίνει είναι επ’ αγαθόν τη κοινωνίας βεβαίως βεβαίως…

Εσύ που βλέπεις και παρακολουθείς καθημερινά τους στρατολογημένους τρομοκράτες της ενημέρωσής σου, αλλά δεν βλέπεις και δεν παρακολουθείς τους αόρατους τοίχους που ορθώνονται γύρω σου..

Εσύ που συμβάλλεις να εδραιώνονται οι χούντες και να γίνονται οι ζωές μας απέραντες φυλακές…

Εσύ, ανθρωπάκι με το barcode ανά χείρας…

Τι μέλλον ετοιμάζεις για τα παιδιά σου αναρωτήθηκες;

Τι παίρνεις ακριβώς πίσω και με τι το ανταλλάσσεις σκέφτηκες;

Νομίζεις ότι η αόρατη φυλακή, ο λεπτός ιστός που υφαίνεται γύρω σου είναι για κάποιους άλλους;

Νομίζεις ότι η μαύρη αράχνη θα φάει κάποιον άλλον στο τέλος κι εσύ θα την σκαπουλάρεις ως προνομιούχος;

Έχεις την εντύπωση ότι με ένα δυο τρυπήματα θα καθαρίσεις και αυτό που ζεις σύντομα θα τελειώσει;

Το εμβόλιο ανώτερε και προνομιούχε άνθρωπε, είναι μόνο η αρχή…

Τίποτα από αυτά που ήξερες και θεωρούσες ως δεδομένα δεν θα είναι πια ίδιο!

Τίποτα από αυτά που ποθείς να πάρεις πίσω, δεν θα σου δώσουν!

Νέα Εποχή ανατέλλει. Νέα ήθη. Νέοι νόμοι. Οι ελευθερίες, σύμφωνα με την “προφητεία” μιας απερχόμενης πρόεδρου, θα μπορούν να προστατεύονται αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των καθερωμένων…

Τ’ ακούς; Σε πληροφόρησαν! Σου τα είπαν όλα αλλά γύρισες πλευρό αμέριμνος! Θεώρησες ότι αφορά μάλλον κάποιους άλλους, κάπου αλλού σε κάποιο άλλο μέρος, μιαν άλλη εποχή!

Το παραμυθάκι, το ελκυστικό αφήγημα της καλής νεράιδας που ονομάζεται Δημοκρατία και σου έλεγαν από παιδάκι, ξεφούσκωσε απότομα σαν μπαλόνι!

Ο “κυρίαρχος λαός” που σου υποσχέθηκαν οι αφηγητές ήταν το μεγαλύτερο ψέμα του παραμυθιού για να πιστέψεις πως είσαι ιππότης , άρχοντας, βασιλιάς…!

Με λύπη στο λέω, είσαι ο δούλος τους πια. Δεν είσαι κυρίαρχος ούτε του εαυτού σου.

Πάρε το barcode ανά χείρας και βγες να φωνάξεις: ΕΊΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΟΟΟΟΣ!

Θα γελάσουν και οι πέτρες. Και πιο πολύ γελούν αυτοί που σου είπαν το ωραίο παραμύθι….

Που το πίστεψες και το έκανες σημαία και κεντρικό σύνθημα στην ζωή σου!

Και θα σου λένε συνέχεια από δω και πέρα, πολλά παραμύθια…

Ένα κάθε βράδυ, για να κοιμάσαι ήσυχα σαν φρόνιμο παιδάκι που είσαι.

Εύχομαι μόνο, να ονειρευτείς μέσα στον βαθύ σου ύπνο, κάτι από μιαν άλλη ζωή αληθινή, με γέλια, φιλιά και αγκαλιές, μουσικές τραγούδια και χαρές, δόσιμο αγάπη, και συμπόνια…

Και να μην ταραχτείς κι αλαφιασμένος ξυπνήσεις…

 

Ο ζωγραφικός πίνακας που πλαισιώνει τη σελίδα (“Σπουδή για τον Χειμώνα”, 1969) είναι έργο του Γιάννη Τσαρούχη.

17 Σχόλια

  1. Για όλα τα σημεία που θίγει το ωραίο κείμενο υπάρχει αντίλογος.
    Δυστυχώς, υπάρχει πολύ έντονος ιδεολογικός προσδιορισμός (που αντλεί από τα επιχειρήματα του λεγόμενου “αντινεοταξικού” χώρου), τόσος που δεν κάνει πειστικό το πρόταγμα του ιδανικού της ελευθερίας (παρά την ωραία γραφή, που δεν θυμίζει ομολογουμένως την ξύλινη γλώσσα των σχετικών κειμένων).

    Θα ήταν ευχής έργον, το Αντίφωνο, που αγαπήσαμε όλα αυτά τα χρόνια για την ιδεολογική του ελευθερία, να μην κλίνει σε ιδεολογικούς προσδιορισμούς, που και την ελευθερία της κρίσης δεσμεύουν και την «κοινωνία προσώπων» αλλοιώνουν.

  2. Ἐξαιρετικό, κ. Θωμαῆ! Συμφωνῶ ἀπόλυτα! Ψευδαίσθηση ἐλευθερίας εἶναι ὁ ἐμβολιασμός καί ἀπαρχή σκλαβιᾶς!

  3. Το προβλημα δεν είναι, αγαπητή Θωμαη, με τον πολυ κόσμο, που φοβισμένος τρέχει να προστατευθει, αλλά με τους υψηλά ιστάμενος, αυτούς που τα σχεδιάζουν όλα αυτά. Ο απλός κόσμος δεν έχει ιδέα από ιατρικά θέματα και η Αγία ιεραρχία είναι διχασμενη. Πως να βγάλει άκρη κανείς;

  4. Πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στην τάση κάποιων να καταπατούν ελευθερίες με αφορμή ένα πραγματικό κατά τα άλλα πρόβλημα,την πανδημία,και στην λήψη ορισμένων απαραίτητων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας.Αντιστεκόμαστε στους πρώτους,αλλά δεν “αντιπολιτευόμαστε” τον ίδιο τον ιό.

  5. Το κείμενο θα μπορούσε να γραφτεί αυτούσιο (με μερικές εύλογες τροποποιήσεις) ξεκινώντας:
    Εσύ…Ναι εσύ…που δεν εμβολιάστηκες…

  6. Ως χειριστής του ορθού λόγου αδυνατώ να εντοπίσω πολλά περισσότερα από αυθαιρεσίες, συνθήματα και επιπόλαιους χαρακτηρισμούς σε αυτό το κείμενο. Δεν εντόπισα ούτε ένα τεκμηριωμένο επιχείρημα.

    Υπογραφή:
    Ένα “φρόνιμο παιδάκι”. (Όπως μας χαρακτηρίζει η κυρία)

    Υστερόγραφο:
    Κρίμα που εμβολιάστηκα και αγνοώ την “άλλη ζωή αληθινή, με γέλια, φιλιά και αγκαλιές, μουσικές τραγούδια και χαρές, δόσιμο, αγάπη, και συμπόνια…”
    (όπως καταλήγει το κείμενο).
    Οι εμβολιασμένοι φαίνεται πως επιθυμούμε “μια ζωή ψεύτικη, με κλάμα, δαγκωνιές και μπουνιές, χωρίς μουσική ή τραγούδια, γεμάτη λύπη, κλοπές, μίσος και αδιαφορία…”

  7. Πάμπολλοι γνωστοί μου εμβολιασμένοι, παραμένουν προσγειωμένοι και καθόλου δεν υιοθετούν τις αυταπάτες που παρατίθενται στο κείμενο.
    Υποθέτω και δικοί σας.
    Απλώς, φοβούνται και λαμβάνουν όποιο μέτρο είναι τώρα διαθέσιμο.
    Το να στέκεσαι πάνω από τον -εύλογο!- φόβο του άλλου και να τον αποδίδεις σε δουλοπρέπεια, σε αφέλεια ή ξέρω εγώ τί άλλο προκειμένου να φτιάξεις το “αντι-νεοταξικό” του αφήγημα, συγνώμη, αλλά δείχνει μάλλον πολλά περισσότερα για εσένα και όχι για εκείνον.
    Βάλτε τα με την επικοινωνιακή πολιτική των εμβολίων, να το καταλάβω.
    Όχι όμως με τον εμβολιασμένο (ή τον ανεμβολίαστο)
    Συμφωνώ, καλό είναι το αγαπητό μας Αντίφωνο να μην κυλήσει στον διχασμό των παράξενων και θολών ακόμη εποχών.

  8. σοβαρα τωρα? το διλημμα ειναι ελευθερια ‘η εμβολιασμος? για πολλους , που εβολιαστηκαμε αλλα δεν το καναμε σημαια , ουτε οχυρωση για ολα τα κακα, το διλημμα ειναι πεθαινεις απο την πανδημια ή απο τις παρενεργεις του ιου? και για να α ποφασισεις μετρας ποσοι πεθαινουν απο τον ιο και ποσοι απο τις παρενεργειες. κι αποφασιζεις. κι επειδη , εμεις οι εμβολιασμενοι ακουσαμε ανθρωπους δικους μας που νοσησαν , ποσο υπεφεραν κι ακομα εχουν υπολοιπα της περιπετειας , αποφσσισαμε να πονταρουμε στις λιγοτερες περιπτωσεις παρα στις περισσοτερες. ουτε ιδεολογιες ,ουτες θεολογικες ερμηνειες, ουτε θεωρητικες κατασκευες. αρρωσταινεις και ισως πεθαινεις απο κορονϊο , οπως εκατομμυρια ανθρωπων ή ρισκαρεις; να την πατησεις απο το εμβολιο, οπως ελαχιστοι. τοσο απλα. κι επειδη , ολα εχουν παρενεργεις, η ζωη η ιδια εχει παρενεργειες, τι κανεις , ζεις διακινδυνευοντας ή χωνεσαι στο καβουκι , τρεμοντας μην πεθανεις και ζωντας πεθαμενοις σε ολη σου τη ζωη. [ειχα ενα θειο που ετρεμε τα παντα , μικροβια, φιλια, αγκαλιες , συναναστροφες, ερωτα. μας εβαζε να βγαζουμε εμεις το πορτοφολι απο την τσεπη του , και να παρουμε μονοι μας το χαρτζηλικι , γιατι φοβοταν οτι η πετσετα της μανας μου , που θα σκουπιζε τα χερια του , αν μας εδινε ο ιδιος λεφτα, δεν ηταν αρκετα καθαρη] . ο λογος μου ισως φανταζει ξερος και γυμνος απο βαθειες εννοιες και πολυπλοκους συλλογισμους. ποτε δεν τα καταφερνα σ΄αυτα. κι αυτος ειναι ο λογος που δεν παιρνω το λογο σε πολυ ενδιαφεροντα κειμενα που διαβαζω. αλλα εδω δεν προκειται για θεωρητικους συλλογισμους . τα πραγματα ειναι γυμνα και πεζα , οπως γυμνο και πεζο ειναι το ερωτημα ζωη ή θανατος. οι εμβολιασμενοι διαλεξαμε τη ζωη και δεν ειμαστε ουτε χαζοχαρουμενοι για την επιλογη μας ουτε χωρις δισταγμους ουτε χωρις προβληματισμους. αυτα.

  9. Είναι κρίμα το αντίφωνο με την αξιοπιστία που έχει να προσδίδει πνευματικό υπόβαθρο (δημοσιεύοντας τα) σε τέτοιου είδους μαθητικά συνθήματα.

  10. Πραγματικά εξεπλάγην. Όχι λόγω των απόψεων αυτών καθε αυτων (ο αντιλογος μπορεί να είναι γόνιμος) αλλά του επιπέδου. Το αντίφωνο μας έχει συνηθίσει σε ποιοτικό διάλογο και τεκμηριωμένη παρουσίαση απόψεων, κάτι που λείπει εξ ολοκλήρου σε αυτήν την ανάρτηση που όντως δεν διαφέρει από συναισθηματικά φορτισμένα συνθήματα και επιπολαιότητες που εγγιζουν περιθωριακές συνομωσίες (βλ. Εμβόλιο = barcode )

    • Προφανώς δεν χρειάστηκε να περάσετε, από τότε που δημοσιεύθηκε αυτό το κείμενο, από κανένα σημείο ελέγχου
      Διότι εάν το είχατε επιζητήσει, θα διαπιστώνατε ότι χωρίς την επίδειξη τού (εν λόγω) barcode η διέλευση απαγορεύεται.
      Δεν είναι συνωμοσιολογία. Περιλαμβάνεται ακόμα και στην ειδησεογραφία των καθημερινών δελτίων ειδήσεων.

      ΥΓ: Και βεβαίως δεν λέει πουθενά το κείμενο ότι «Εμβόλιο = barcode». Λέει ότι barcode = barcode.

  11. Κ.Θωμαή συνεχίστε να ταρακουνάτε συνειδήσεις !!Από τα σχόλια φαίνεται δυστυχώς ,ότι ο διχασμός που επιδιώκει η κυβέρνηση καλά κρατεί….ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!!ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.

  12. Είμαι 55 χρονών και εμβολιάστηκα γιατί τώρα έχω περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσω ακόμα και αν έρθω σε επαφή με τον ιό και νοσήσω.
    Καμία βεβαιότητα μόνο περισσότερες πιθανότητες.
    Επειδή αυτός ο ιός έχει τα χαρακτηριστικά χειροβομβίδας που αν βρεθείς στην ακτίνα δράσης της μπορεί να σε τραυματίσει έως και να σε σκοτώσει για αυτό τον λόγο κανένας λογικός άνθρωπος δεν θέλει να βρεθεί δίπλα σε άτομο φορέα του ιού.
    Επειδή είμαστε δημοκρατική κοινωνία και η συντριπτική πλειοψηφία λογικά σκεπτόμενη εμβολιάζεται και παίρνει σε όποιο βαθμό μπορεί τα ενδεδειγμένα μέτρα προστασίας, έχει απόλυτο δικαίωμα η πλειοψηφία να θέλει να προστατευθεί από μια περιορισμένη μειοψηφία που κραυγάζει και κάνει αγώνες πεζοδρομίου με λάβαρα, εικόνες και άλλα σύμβολα αλλά χωρίς λογικά επιχειρήματα, μόνο κραυγές, αόρατες απειλές, φανταστικοί εχθροί.
    Το φερόμενο άρθρο αποτελεί απλώς μια άναρθρη κραυγή χωρίς επιχειρήματα.
    Κάποια κυρία κραυγάζει γιατί η υπόλοιπη κοινωνία δεν υποκύπτει και δεν συμμετέχει στον παραλογισμό της.
    Έχρισε εχθρό κάθε εμβολιασμένο που θέλει να την πάρει την δουλειά, τα λεφτά, όλη την ζωή της ίσως.
    Αναφέρεται σε εχθρούς και αόρατες απειλές τις οποίες δεν προσδιορίζει ούτε στο ελάχιστο.
    Θα την βλάψει το barcode, η αποτύπωση δηλαδή ενός αριθμού σε εικόνα και όχι ο κίνδυνος να κολλήσει έναν θανατηφόρο ιό και να νοσήσει.
    Θα την στερήσει την ελευθερία της το κράτος και θα την παρακολουθεί με το barcode γιατί δεν μπορεί να το κάνει με χρήση του κινητού που έχει συνεχώς μαζί της και δίνει το στίγμα της κάθε στιγμή ή μέσα από τα ψηφιακά ίχνη που αφήνει η παρουσία της στο διαδίκτυο ή η χρήση της τραπεζικής της κάρτας.
    Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απειλή για τον άνθρωπο και την ανθρωπότητα από τον ημιμαθή στερούμενο λογικής άνθρωπο.
    Βλέπει παντού εχθρούς και κινδύνους και καλά αν τους πολεμά με κραυγές αλλά συχνά προχωρά σε πιο επικίνδυνους τρόπους και μεθόδους.
    Αν και δεν είμαι ο τακτικότερος αναγνώστης αυτού του δικτυακού τόπου, διαβάζοντας όμως ή ακούγοντας να μιλούν άνθρωποι με κύρος, γνώση και λόγο αναρωτιέμαι τι θέση έχει αυτό το “άρθρο” δίπλα σε κείμενα δομημένης σκέψης και λόγου από τα οποία βρίθει ο ιστότοπος.
    Στα πλαίσια μια Δημοκρατίας υπάρχουν άλλα βήματα, φτηνά τηλεοπτικά πρωινάδικα και άλλες ανάλογες εκπομπές που προσφέρονται ευχαρίστως σε όποιον θέλει να εκφράσει οποιαδήποτε θέση που στερείτε λογικής, εκφράζεται με κραυγές και πολεμά αόρατους και άγνωστους εχθρούς, επομένως γιατί εδώ;

    • Οργισμένε ανεπώνυμε κ. Παναγιώτη,
      Με αυτά που… λέτε ότι… λέει η προκείμενη ανάρτηση, π.χ. περί barcode, ΕΠΙ δεικνύετε μόνο ότι α γ ν ο ε ί τ ε παν-τε-λώς το θέμα.
      Με αποτέλεσμα ως προς, αυτό τούτο, το γραπτό που κρίνετε να μην το έχετε, εν τέλει, όλως δι’ όλου διαβάσει.

  13. Η ευστοχία του κειμένου φαίνεται από το πόσο πολύ ενοχλεί όσους από τους εμβολιασθέντες προθυμοποιούνται ανορθολογικότατα να επιδεικνύουν “πιστοποιητικά υγείας” προκειμένου να συνεχίσουν “κανονικά” την “νεο-κανονική” ζωή τους.

    Όσο για την ανορθολογικότητα του να εμβολιαστεί κανείς, επειδή στην τηλεόραση τον διαβεβαίωσαν οι ανεύθυνοι – ήτοι ακαταδίωκτοι – “ειδικοί” για την ασφάλεια των “εμβολίων”, ενάντια στις ίδιες τις υπό όρους άδειές τους (οι οποίες αναμένουν τα επιστημονικά συμπεράσματα για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των “εμβολίων” στο μέλλον), για αυτήν την ανορθολογικότητα ούτε λόγος! Πώς να γλιτώσεις κάποιον από την ψυχολογία του πανικού και του τεχνηέντως ενορχηστρωμένου φόβου!

    Οι Κυβερνήσεις, τα Κράτη, οι Υγειονομικές Υπηρεσίες δεν έχουν – και δεν είχαν μέχρι τώρα ποτέ – το δικαίωμα να διακινδυνεύουν τις ζωές των ανθρώπων υποβάλλοντάς τους εξαναγκαστικά σε αβέβαιες ιατρικές πράξεις. Το να λαμβάνουν σήμερα αυτό το ρίσκο, ανεξάρτητα από την έκβαση της υγείας των εμβολιασθέντων, είναι ασύγγνωστη απαρχή ολέθριων αποτελεσμάτων!

    Το δικαίωμα το στερούνταν πριν όχι για να μη πάει κάτι στραβά και απολεσθεί κάποιος από αυτούς τη ζωή των οποίων ρίσκαρε η Κυβέρνηση ή το Κράτος. Το δικαίωμα το στερούνταν για να μη μετατραπούν σε Κυβερνήσεις και Κράτη με δικαίωμα ζωής και θανάτου επί των ανθρώπων. Για να μη μετατραπούν σε Κυβερνήσεις και Κράτη Ολοκληρωτικά. Γι’ αυτό και τα Συντάγματα, αν και βέβαια γνωρίζουν τις επιδημίες και τις πανούκλες, δεν προβλέπουν αναστολή ή περιστολή των λειτουργιών και των δικαιωμάτων για τέτοιες “ανάγκες”. Πόσο μάλλον για “εξαιρέσεις” και “επείγουσες” συνθήκες που χρονίζουν και οσονούπω θα κλείσουν διετία! Αλλά τι λέω: πάντα είχαμε πόλεμο με την Ευρασία και νέα κανονικότητα!

    ΥΓ
    Απασχολεί κανέναν από όσους επιδεικνύουν ή θα επιδείξουν το “πιστοποιητικό” ότι επιτρέπουν στο Κράτος να επιτηρεί και να γνωρίζει με ακρίβεια, πού βρίσκονται ανά πάσα ώρα και στιγμή “επίσημα και με τον νόμο”, ή προέχει τώρα (!) προ πάντων “το τείχος” της ανοσίας για την αγέλη μας;

Σχολιάστε:

Πληκτρολογήστε το σχόλιό σας
Please enter your name here