Χρίστος Τσολάκης: Παιδεία και γλώσσα

4
1366

Ομιλία του Χρίστου Τσολάκη με θέμα: Παιδεία και γλώσσα"

Πολιτιστικό και αθλητικό κέντρο Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη, Θεσσαλονίκη, Σάββατο Μάΐος 2009

4 Σχόλια

  1. [size=medium]

    ΜΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΜΑΘΕΙΕΣ, ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ, ΚΟΤΣΑΝΕΣ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΕΣ, ΚΑΠΗΛΕΙΕΣ, ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΦΕΛΕΙΕΣ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΠΛΟΦΕΣ, ΤΣΕΓΚΙΤΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΕΣ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΕΣ;…

    ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΟΧΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!…

    ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΙΣ ΒΑΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ, ΛΟΙΠΟΝ…

    ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΟΝΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟ…[/size]

  2. ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ ΜΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ κ. ΧΡΗΣΤΟ ΤΣΟΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΜΕ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ.

    ΑΦΟΡΟΥΝ -ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΩΣ- ΤΟΝ ΑΜΕΤΡΟΕΠΗ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟ ΝΕΑΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΕΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΒΙΝΤΕΟ.

    ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ, ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ, ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ, ΤΙΣ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΕΑΝΙΑ!…-

  3. μακαρι να υπηρχαν και αλλοι τετοιοι [b]διδασκαλοι του εθνους [/b] θα τους χαρακτηριζα,οι οποιοι θα μαθαιναν σε αυτους που αυτοαποκαλουνται καθηγητες και ιερα τερατα της δημοκρατιας,την πραγματικη αξια και δυναμη των λεξεων”δημοκρατια” και “εθνικη υπερηφανεια και κληρονομια”.

  4. Τον κ. Τσολάκη τον θεωρώ τον μεγαλύτερο εν ζωή δάσκαλο. Γνωρίζει πάρα πολλά στο αντικείμενό του, αλλά κατορθώνει να σαγηνεύει το ακροατήριο με πολύ λίγα -αναγκαία όμως- πράγματα. Αυτό, κύριες/οι, είναι πολύ σημαντικό. Δεν το καταλαβαίνουν αυτό πολλοί και μπορούν σήμερα να το πετύχουν ελάχιστοι. Ο κ. Τσολάκης έχει καταφέρει να ανυψώσει τη διδασκαλία (και τον δημόσιο λόγο) σ’ αυτό που πραγματικά είναι: σε τέχνη. Όλοι μας έχουμε βρεθεί σε διάφορες διαλέξεις/ημερίδες κ.λπ. στις οποίες λέγονται σημαντικά πράγματα, αλλά φεύγεις «άδειος». Με δασκάλους σαν τον κ. Τσολάκη δεν γίνεται αυτό. Ξέρει ανά πάσα στιγμή τι θα πει, πόσα θα πει, τον τρόπο που θα τα πει. Κι αν είναι λιγότερα αυτά που θα πει, θα αποτελέσουν τροφή για τον ενδιαφερόμενο να ασχοληθεί μόνος του και να τα επεκτείνει στη σκέψη του.
    Γεια σου, μεγάλε δάσκαλε!

Σχολιάστε:

Πληκτρολογήστε το σχόλιό σας
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ