ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ: Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη

4
245

Ο δημοσιογράφος κ. Γεώργιος Σαχίνης συζήτησε με την πρώτη Ελληνίδα πρύτανη, εκλεγείσα τρεις φορές στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας κ.  Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη  στο κανάλι Kρήτη ΤV για την οικονομική κατάσταση της πατρίδας μας αλλά και της Ευρώπης. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο μνημόνιο, την δανειακή σύμβαση, την αναδιάρθρωση χρέους και την ελεγχόμενη πτώχευση.

 

“κατεβάστε” εδώ το αρχείο ΗΧΟΥ της συζήτησης με δεξί “κλίκ” & save target/link as

4 Σχόλια

  1. Κύριε Σαχίνη, κυρία Νεγρεπόντη.

    Σας άκουσα με μεγάλη προσοχή και επιθυμώ να κάνω κάποιες επισημάνσεις, τις οποίες το είδος της παιδείας που έχετε δεν μπορεί να προσέξει.
    Στο τέλος της συνέντευξής σας κάνατε αναφορά στο θέμα της παιδείας και πόσο αυτή η τεχνοκρατική εκπαίδευση που υφίστανται τα παιδιά μας, υστερεί ως προς τις ψυχικές ή συναισθηματικές τους ανάγκες. Πιθανόν δε να ακούγομαι και γραφικός όταν σε μια τόσο σοβαρή συζήτηση επιστημόνων, Εγώ τολμώ να αναφερθώ σε συναισθήματα.
    Αλλά όμως κύριε Σαχίνη και κυρία Νεγρεπόντη αλλά και όλων των μεγάλων Δασκάλων του τόπου μας, αυτό το Ταμπού, η Συναισθηματική Νοημοσύνη που δεν τολμάτε να ακουμπήσετε, προφανώς λόγο δεοντολογίας, είναι και το θεμέλιο πάνω στο οποίο αυτός ο Ληστρικός και Ανθρωποφάγος Καπιταλισμός κτίζει τους πύργους της επικυριαρχίας του.

    Είναι δε τόσο σίγουρος για τη δύναμή του, ώστε πέταξε και την τελευταία του μάσκα, αποκαλύπτοντας το πραγματικό πρόσωπο που κρυβόταν πίσω από Θεούς, Βασιλείς και δημοκρατικά Ιδεώδη.

    Είμαστε τα παράγωγα ενός ανθρωποποίητου πολιτιστικού μοντέλου που γεννά μόνιμα πόνο, φόβο, βία, σεξουαλικές διαστροφές, ανιερότητα, θλίψη, κατάθλιψη και καταστροφή παντού, ακόμη και στους εαυτούς μας…
    Και αυτό εντάσσεται μέσα στα πλαίσια της Συναισθηματικής εκπαίδευσης και όχι της έλλογης.

    Θέλεις να δεις το μέλλον μιας κοινωνίας, κοίταξε την ερωτική του συμπεριφορά, τον τρόπο τοκετού, τα παιδικά του παιγνίδια και τον υφιστάμενο θεσμό Δικαίου.
    Όταν ο θεσμός Δικαίου είναι διάτρητος οι κοινωνίες καταρρέουν, όταν όλο το 24ώρο η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, οι εφημερίδες και κάθε εβδομαδιαίο πορνογράφημα οδηγεί στον αυνανισμό της σκέψης και της βούλησης, τότε δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες, ειδικά όταν οι λίγες που ξεμένουν περιμένουν το Θεό!!

    Όλη αυτή η Παγκόσμια Ηθική και υλική κατάρρευση, υπονομεύθηκε από την έντεχνη επικυριαρχία αρνητικών συναισθημάτων στη Ζωή μας και τα οποία εντέχνως φυτεύτηκαν στη συμπεριφορά μας μέσω των ΜΜΕ, της Μόδας, της Μουσικής ΡΟΚ, των Τεχνών και του μίσους κατά της Ζωής.

    Όταν οι άνθρωποι κατανοήσουν ότι το σύνολο της δυστυχίας τους είναι ένα έντεχνο κατασκεύασμα για αποκλειστικά λόγους επικυριαρχίας, τότε ίσως, επαναστατήσουν.
    Διαφορετικά, όπως οι δούλοι μαχητές του Σπάρτακου τον εγκατέλειψαν και επέστρεψαν στη σιγουριά των αφεντάδων τους για να σταυρωθούν, έτσι και οι σημερινοί δούλοι θα επαναλάβουν το ίδιο σενάριο.

    Η Ιαπωνία και η Γερμανία, είναι οι δύο πυλώνες της Αμερικανικής οικονομίας, μην ξεχνάτε ότι και οι δύο παραδόθηκαν άνευ όρων μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο στο Αμερικάνικο κεφάλαιο.
    Με το Φουκουσίμα, πιθανόν να έσπασε οριστικά το ένα πόδι του Αμερικανού κύκλωπα, το άλλο δεν γνωρίζουμε πόσο μπορεί να αντέξει, ειδικά όταν ο κύριος οργανισμός του Κύκλωπα είναι μολυσμένος από την ανίατη ασθένεια της αρπακτικότητος.
    Εκτός κι’ αν το Φουκουσίμα δεν έδειξε όλα τα χαρτιά του μέχρι τώρα, μπορεί το πνεύμα των ΣαμουράΪ και του Κολοκοτρώνη να υπάρχει κάπου!!!.

    Οι κλιματικές αλλαγές έρχονται, το Μίσος κατά της Ζωής υπάρχει διάχυτο παντού, ας ευχηθούμε να ανακατευτούν οι Θεοί στα επερχόμενα και να πάρει ο καθείς ότι του αναλογεί.

  2. Η ροκ μουσικη ηταν ειναι και θα ειναι ενα χαστουκι στην υποκρισια την σεμνοτυφια και τα κακως κειμενα της εκαστοτε εποχης.
    Ο συντηρητισμος βεβαια, (ο οποιος ειναι και μια επεκταση της θρησκοληψιας), δεν μπορει να συμβιβαστει με αυτο το γεγονος.
    Η ιστορια ξεκινα απο τα αρχαια χρονια οταν ο ιουδαιοχριστιανισμος εξολοθρευσε οχι μονο το Απολλωνιο πνευμα κυνηγωντας τους φιλοσοφους και καιγοντας βιβλιοθηκες, αλλα και το Διονυσιακο, κυρια στοιχεια του οποιου ηταν η χαρα το γελιο ο χορος το τραγουδι το θεατρο.
    Χαρακτηριστικα ο εφραιμ ο συρος ελεγε: “μισησε φορεματα μαλακα, μισησε βαψιματα ομορφα, μισησε ομορφια και τα συνοδευοντα αυτα δαιμονικα ασματα, κιθαρες και αυλους. Δεν γνωριζεις αθλιε, πως ολα τουτα σπορα του διαβολου ειναι; Aς τιμησουμε τις εορτες του κυριου ως χριστιανοι και οχι ως ελληνες με δαφνες και ανθη και οτιδηποτε αλλο που θα προδιδει ελληνικο”

    Ο Διονυσος ομως αν και εξαφανισμενος απο το ορατο πεδιο συνεχιζει να ζει στο ασυνειδητο μερος της ψυχης του ανθρωπου παρα τις οποιες διωξεις του ασκουνται μεχρι σημερα.
    Ζει ατοφυος και στη σημερινη ροκ μουσικη και συνεχιζει να πλητει τα θεοδεσμια μελη της κοινωνιας τα οποια ονομαζουν τους ροκ καλλιτεχνες σαταναδες!! (χα!).
    Μια μικρη μυθολογικη διαδρομη θα μας δειξει οτι ο Ζευς γεννησε τον Απολλωνα και τον Διονυσο και ταυτοχρονα πετυχαινει την ζευξη τους απο την οποια γεννηθηκε ο ανθρωπινος λογος.

    Απολλων: Γνωση Αρμονια Επιστημη Τεχνη (καπου ειδα να καταδικαζεται και αυτη).

    Διονυσος: συναισθημα επιθυμια ενθουσιασμος.

    Ο Απολλων ακολουθηται απο τις Μουσες και ο Διονυσος απο τις βακχες τους Σειληνους τους Σατυρους και τις μαιναδες.

    Αυτος ειναι ενας απο τους λογους που οι Ελληνες δημιουργησαν τετοιο απαραμιλλο πολιτισμο. Δεν δημιουργησαν ποτε μη ανταποκρινομενα στην πραγματικοτητα κοσμοειδωλα. Ζουσαν παντοτε συμφωνα με τις επιταγες της φυσης αποδιδοντας σε αυτη Ιερη σημασια και σεβασμο στους κανονες που διεπουν το συμπαν.
    Τελουσαν ψυχαγωγικες γιορτες και ενιοτε εκστασιακες και ερωτικες οι οποιες ανταποκρινονταν στην βαθεια κατανοηση της φυσης και της εννοιας των θεων, καθαρα φυσικων ενδοσυμπαντικων δυναμεων.
    Ο Ομηρικος υμνος (ζ 132) μας λεει οτι οι Μαιναδες ηταν καλλικομες νυμφες οι οποιες επιμελουνταν τον Διονυσο “συνοργιαζουσαι αυτω”. Εστεμενες με φυλλα αμπελου και κρατουσες δαδες κροταλα τυμπανα “χορευοθσι θεραπαιυουσι μελπουσι…”
    Τα δε ονοματα τους ειναι δηλωτικα των διεγειρομενων: ευδαιμονια ευδια ευθιμια μακαρια κ.α.
    Καθε κοινωνια χρειαζεται τα Διονυσια και το θεατρο για να ξεδινει ο απλος πολιτης, ο δε Μεγιστος Ηρακλειτος ειπε:

    “Eι μη γαρ διονυσω πομπην εποιουντο και υμναιον ασμα αιδοιοισιν αναιδεστατα ειργαστ΄αν”, δηλαδη χοντρικα: “καλα που υπαρχουν και οι πομπες του Διονυσου γιατι αν δεν υπηρχαν δεν θα ξεδινε, (ισσοροπουσε), ο κοσμος και μετα θα εκαναν χειροτερα.

    Τελειωνωντας θα ηθελα να πω οτι ευχομαι να μην (ξανα)ανακατευτουν αυτοι οι θεοι (του εξουσιασμου, μονοθεισμου) οπως τους βιωσαμε τα 2000 τελευταια χρονια γιατι το αιματοκυλισμα αυτη την φορα με τα μεσα που διαθετουμε θα ειναι ασυληπτο.

  3. Οπως λεει ΚΑΙ η κ.Νεγρεποντη ειμαστε δεμενοι χειροποδαρα.Τα δε πανεπιστημια βγαζουν ανθρωπους χρησιμους για τις πολυεθνικες.Οι Γερμανοι εχουν μια καταλληλη λεξη “Fachidiot” (εξειδικευμενος ηλιθιος).
    Και σημερα πλεον καλουμαστε να πληρωσουμε τον λογαριασμο.
    Αφου βεβαιως πρωτα μας κοψανε απο τον ομφαλιο λωρο που μας ετρεφε,ομφαλιος λωρος που αρχιζε απο την αρχαια Ελλαδα,και κορυφωνοταν με το κηρυγμα του Ιησου Χριστου.
    Μας “εφαγε” ο υπερμετρος Διονυσιασμος.Ξεχασαμε τον ηρωισμο του Σωκρατη (τον οποιο παρεπιπτοντως οι αρχαιοι Αθηναιοι τον καταδικασαν για εισαγωγη νεου Θεου),και βεβαιως ξεχασαμε το κηρυγμα του Ιησου Χριστου.
    Καναμε ζωες συμβατικες,επιλεγοντας την πιο ευκολη και πλατια “οδο”.
    Το κηρυγμα του Ιησου Χριστου το μετατρεψαμε σε ενα στειρο ευσεβισμο.
    Τελος για την Rock μουσικη ανηκει και αυτη στην προικα του ανθρωπινου γενους.Κομματια σαν το “Sympathy for the devil” ειναι γιγαντιαια και βοηθουν στην συνειδητοποιηση οσων εχουν “ωτα για να ακουν”.Οταν ο στιχος λεει οτι ο διαβολος ηταν παρων και εκανε τον Πιλατο να πλυνει τα χερια του και να σφραγισει την μοιρα του Θεανθρωπου,οταν για τα διαφορα εγκληματα (δολοφονιες των Κενεντυ,των Τσαρων)δεν ηταν μονο αυτος παρων ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ,
    τοτε οποιος ακουει αισθανεται γροθια στο στομαχι.
    Γιαυτο λοιπον ΚΑΙ η Rock μουσικη περιεχει διαμαντια που δεν μπορει κανεις να αγνοει,ποσω μαλλον να αφοριζει.Οι ευσεβιστες ισως ειναι εναντιοι στην Rock, σιγουρα ομως οι Χριστιανοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

  4. “Και οι Γερμανοί σκότωσαν τους Εβραίους
    Και οι Εβραίοι τους Άραβες
    Και οι Άραβες τους ομήρους
    Είναι να απορείς
    Που ο πίθηκος είναι μπερδεμένος;”

    “Ε, μπάρμαν εδώ
    Δύο ακόμα σφηνάκια
    Και δύο ακόμα μπύρες
    Κύριε, μπορείτε να δυναμώσετε την ένταση της τηλεόρασης
    Ο πόλεμος ξεκίνησε στο έδαφος
    Και μου αρέσουν αυτές οι με λέιζερ κατευθυνόμενες βόμβες”

    “pink floyd”

Σχολιάστε:

Πληκτρολογήστε το σχόλιό σας
Please enter your name here