Η Ζωή Μετά. Από πού πάνε για τον Παράδεισο;

22
267

Ποτέ δεν με ένοιαξε το ερώτημα. Το είπε και ο Νίτσε: δεν έχει σημασία η αιώνια ζωή, αλλά η αιώνια ζωτικότητα. Να το θέσω καλύτερα: δεν με ενδιαφέρει η αιώνια επιβίωση ενός κομματιού της ύπαρξής μου, της ψυχής μου, στο χρόνο. Διότι αυτό δεν σημαίνει ότι θα έχω αιώνια ύπαρξη, ότι θα έχω σωματικότητα: ότι θα μπορώ να χαίρομαι, να αγαπώ, να απολαμβάνω ψυχοσωματικά τους άλλους…
Το γεγονός αυτό, ότι η ουσία του ανθρώπου δεν είναι μόνο η ψυχή, είναι άλλωστε και η ανθρωπιστική επανάσταση του χριστιανισμού. Πριν από αυτόν ο Πλάτωνας
θεωρούσε το σώμα τάφο της ψυχής και ο Σωκράτης χαιρόταν πριν πεθάνει γιατί έτσι θα ελευθερωνόταν η ψυχή του… 

Σε αντίθεση, λοιπόν, με αυτό, στον χριστιανισμό από τον 1ο κιόλας αιώνα το λεγόμενο “κατ’ εικόνα” ίσχυε και για το σώμα, που οντολογικά ήταν ίσο πια με την ψυχή. Ο χριστιανισμός μίλησε για το “όλον” αυτού, την πρώτη ολιστική προσέγγιση του ανθρώπου. Αν και η βιβλική έννοια της ψυχής σημαίνει όντως το “όλον”, σε ολόκληρη τη Δύση μέσω του Αυγουστίνου δυσκολεύτηκε πολύ να περάσει αυτή η διάσταση. Στη Δύση επικράτησε το cogito ergo sum, όχι π.χ. το ερωτεύομαι άρα υπάρχω.
Ομως, ο άνθρωπος θα σωθεί όπως είναι σήμερα: ολόκληρος. Γι’ αυτό άλλωστε και οι πρώτοι χριστιανοί είχαν προκαλέσει τη μήνι των φιλοσόφων, οι οποίοι τους αποκαλούσαν υλιστές. Και αυτό, αλήθεια, είναι ο χριστιανισμός: ένας ιερός υλισμός. Δεν έχει τίποτα το μεταφυσικό. Και το σώμα είναι τόσο σημαντικό που αξίζει να αναστηθεί. Διότι αν δεν αναστηθεί το σώμα, δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: ή δεν το έφτιαξε ο Θεός, ή δεν είναι αρκετά Θεός για να μπορεί να το σώσει…»
Αυτό πώς θα συμβεί;
«Με το θάνατο αυτό που είμαστε διαλύεται. Το σώμα, ως βαριά δομή, φθείρεται – η ψυχή ως λεπτή δομή και υλικό εκμαγείο του σώματος διατηρείται, διότι μόνο έτσι, μέσω του Θεού, μπορεί να “αναδημιουργηθεί” ο ίδιος άνθρωπος: αυτή είναι η περίφημη Ανάσταση Νεκρών. Αυτό μας το έδειξε ο Χριστός μέσω αυτού που γιορτάζουμε σήμερα, της Ανάστασής Του, αφού αυτός έχει δύο φύσεις: την ανθρώπινη που βίωσε τον πραγματικό θάνατο, και τη θεία, που ζωοποιεί και ο Θεός γίνεται η υπόσταση του φυσικού όντος το όποιο έτσι αφθαρτίζεται.
Η Ανάσταση όλων θα συμβεί – το θέμα είναι αν αυτό θα σημαίνει και μετοχή στο Θεό (αυτό που λέμε Παράδεισο: την υπέρτατη δοτικότητα) ή απλή γνώση του Θεού χωρίς μετοχή, αυτό που λέμε Κόλαση. Και φυσικά τότε δεν είναι ο Θεός αυτός που κολάζει αλλά ο άνθρωπος που διαλέγει αυτή την υπέρτατη φιλαυτία. Αυτά, τώρα, δεν είναι ιδεολογήματα. Την πληρότητα της Χάριτος ο πιστός την κατακτά βλέποντας την ομορφιά, τη βεβαιότητα πέραν του θανάτου. Διότι ο χριστιανισμός πέραν από ιερός υλισμός είναι ένας εμπειρισμός…»
Ορθόδοξη Καθολική και Αποστολική Εκκλησία αποκαλείται το σύνολο των αυτοκέφαλων και αυτόνομων χριστιανικών Εκκλησιών που διοικούνται κατά συλλογικό τρόπο από Συνόδους, έχουν αποδεχτεί το περιεχόμενο των αποφάσεων των επτά πρώτων Οικουμενικών Συνόδων και παραμένουν σε πλήρη κοινωνία μεταξύ τους. Ως αφετηρία τους αξιώνουν τον Ιησού Χριστό και τους Αποστόλους του, μέσω της συνεχούς αποστολικής διαδοχής. Σήμερα ο συνολικός αριθμός των ορθοδόξων υπολογίζεται περίπου σε 300 εκατομμύρια χριστιανούς. Οι όροι ορθόδοξος – ορθοδοξία έχουν χρησιμοποιηθεί παραδοσιακά, στον ελληνόφωνο χριστιανικό κόσμο, προκειμένου να υποδείξουν τις κοινότητες, ή τα άτομα, που διατήρησαν την αληθινή πίστη, σε αντιδιαστολή με εκείνους που κηρύχτηκαν αιρετικοί.
«Ο άνθρωπος θα σωθεί όπως είναι σήμερα, ολόκληρος – ψυχή τε και σώματι». 

Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ-ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΑΒΑΖΗ 19/2/2009

22 Σχόλια

  1. ΜΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ! ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΣΑΡΚΩΘΕΙ! ΓΙΑΤΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗ ΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;

  2. ΡΩΤΑΤΕ ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.. ΜΑ ΟΠΩΣ ΕΡΧΟΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟ-ΧΡΙΣΤΟΥ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ (ΘΕΟΥ). ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ (ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ) ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΩΣ ΠΝΕΥΜΑ ΠΡΟΣ ΠΝΕΥΜΑ; ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΤΤΟ ΚΑΙ ΑΝΩΦΕΛΟ ΤΗΣ ΥΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΥΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ; ΚΑΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΕΡΙΤΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ Ή ΜΗΠΩΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ; ΕΥΤΥΧΩΣ Ο ΑΛΒΕΡΤΟΣ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΤΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ Η ΥΛΗ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΛΗ ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ ΕΣΤΩ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ;

  3. Γιώργο, αν το παιδί σου πνίγεται μέσα στη θάλασσα ή σε ποτάμι τότε εσύ θα του πεις “κολύμπα και βγές από το νερό τώρα;” …ή θα πέσεις μέσα και ΣΥ για να το βγάλεις από κει μέσα και να το σώσεις;

  4. Nastazia μάλλον δεν θα το άφηνα να κολυμπήσει στη θάλασσα ή το ποτάμι. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το περιττό της υλικής δημιουργίας (αν δεν σώζεται δυνητικά).

  5. το μεταμορφωμένο σώμα του Χριστού, μιλάει,τρώει,περπατάει, υποδεικνύει τις πληγές του από τα καρφιά.Γιατί αποκλείεις το ενδεχόμενο η κτίση όλη, απελεύθερη από την κτιστή αναγκαιότητα να συμπεριφερθεί με τον τρόπο του ακτίστου; Αφού κι αυτή συστενάζει περιμένοντας …”η γαρ αποκαραδοκία της κτίσεως την αποκάλυψη των υιών του θεού απεκδέχεται”. Μπορούμε να πιστεύουμε όπου θέλει ο καθένας αλλά να μην έχουμε την αξίωση να λεγόμαστε Χριστιανοί. Αυτή την ιδιότητα νομίζω την αποδίδει στα μέλη της η ίδια η Εκκλησία, όχι ο καθένας από τον εαυτό του στον εαυτό του!

  6. Την ώρα του πνιγμού δηλ. θα σκεφτόσουν ότι μάλλον θα ήταν καλύτερα αν δεν πήγαινες μαζί του στην παραλία;

    Αυτή είναι η διαφορά μας ημών των ανθρώπων Γιώργο με τον Θεό. Αυτός δρα, εμείς σκεφτόμαστε διάφορα χωρίς δυνατότητα υλοποίησης και μένουμε στους υπολογισμούς…

  7. [quote name=”Ανώνυμος”]Την ώρα του πνιγμού δηλ. θα σκεφτόσουν ότι μάλλον θα ήταν καλύτερα αν δεν πήγαινες μαζί του στην παραλία;

    Αυτή είναι η διαφορά μας ημών των ανθρώπων Γιώργο με τον Θεό. Αυτός δρα, εμείς σκεφτόμαστε διάφορα χωρίς δυνατότητα υλοποίησης και μένουμε στους υπολογισμούς…[/quote]

  8. “Μπορούμε να πιστεύουμε όπου θέλει ο καθένας αλλά να μην έχουμε την αξίωση να λεγόμαστε Χριστιανοί. Αυτή την ιδιότητα νομίζω την αποδίδει στα μέλη της η ίδια η Εκκλησία, όχι ο καθένας από τον εαυτό του στον εαυτό του!”

    Μ’ αυτό που γράφεις αποδεικνύεις ότι δεν θέλεις να δεις την θέα μιας άλλης άποψης, αλλά να κρίνεις. Δικαίωμά σου.

  9. [quote name=”Ανώνυμος”]"Μπορούμε να πιστεύουμε όπου θέλει ο καθένας αλλά να μην έχουμε την αξίωση να λεγόμαστε Χριστιανοί. Αυτή την ιδιότητα νομίζω την αποδίδει στα μέλη της η ίδια η Εκκλησία, όχι ο καθένας από τον εαυτό του στον εαυτό του!"

    Μ’ αυτό που γράφεις αποδεικνύεις ότι δεν θέλεις να δεις την θέα μιας άλλης άποψης, αλλά να κρίνεις. Δικαίωμά σου.[/quote]

    Άσχετο, άλλα ξέχασα να υπογράψω. Προς την Διαχείρηση: γίνεται τεχνικά να βάλετε την ένδειξη “επεξεργασία” σε μια ανάρτηση, ώστε να διορθώνουμε μια απάντηση;

  10. μάλλον δεν κατάλαβες! είπα οτι η πρόληψη είναι καλύτερη από την σωτηρία! Και επίτρεψέ μου να σου πώ ότι είναι πιό θεικό να προλαμβάνεις από το να θεραπεύεις .Το ερώτημα που παραμένει είναι: Σωτηρία ναι, αγάπη ναι, θέωση ναί. Γιατί έπρεπε όλα αυτά να διαμεσολαβηθούν από την ύλη και τα σώματα; Γιατί δεν έμεινε η δημιουργία στο πνευματικό μόνο επίπεδο; Πολύ ωραίες απαντήσεις δίνει ο Πλάτωνας. Αν η σωματικότητα και η κτίση όλη δεν σώζεται, τότε είναι μάταια και η σάρκωση και τα πάθη του Χριστού. Ο Χριτός προσέλαβε την κτιστή φύση για να τη σώσει δηλ. να τη θεώσει, και όχι να την αποβάλλει!

  11. Η ύλη που καταλαβαίνουμε τώρα στα σώματά μας και γύρω μας είναι αποτέλεσμα της πτώσης. Δεν πέσαμε βέβαια από τον όροφο μιας πολυκατοικίας, αλλά διαστράφηκε η αντίληψή μας και η άλλαξε η συνειδησιακή μας κατάσταση. Οπότε μαζί με το νου μας που για κάποιο λόγο άλλαξε πορεία, άλλαξε μαζί και ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε το εξωτερικό περίβλημα της ψυχής μας. Ο Χριστός έσωσε πρώτα τον μυαλό και μετά τα υπόλοιπα θα πάρουν τον δρόμο τους…
    Δεν καταλαβαίνω τί δεν καταλαβαίνεις!

  12. [quote name=”Ανώνυμος”]Η ύλη που καταλαβαίνουμε τώρα στα σώματά μας και γύρω μας είναι αποτέλεσμα της πτώσης. Δεν πέσαμε βέβαια από τον όροφο μιας πολυκατοικίας, αλλά διαστράφηκε η αντίληψή μας και η άλλαξε η συνειδησιακή μας κατάσταση. Οπότε μαζί με το νου μας που για κάποιο λόγο άλλαξε πορεία, άλλαξε μαζί και ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε το εξωτερικό περίβλημα της ψυχής μας. Ο Χριστός έσωσε πρώτα τον μυαλό και μετά τα υπόλοιπα θα πάρουν τον δρόμο τους…
    Δεν καταλαβαίνω τί δεν καταλαβαίνεις![/quote]

  13. μ’ αυτά που γράφω αποδεικνύω ότι είναι σεβαστές όλες οι απόψεις αλλά πολύ εγωιστικό να θές την άποψή σου να τη δεί ο άλλος όπως εσύ την χαρακτηρίζεις (ισχύει και για τις δικές μου). Η θέα μιας άποψης είναι εξ ορισμού κριτική! Και η κρίση του καθενός τοποθετεί τη εικόνα της άλλης άποψης στο κουτι του κάδου ανακύκλωσης ή στη συμφωνία ή στη διαφωνία. Τα δύο τελευταία κατ’ εξοχήν αναδεικνύει ο διάλογος (κάτι το οποίο κάνω τα τελευταία λεπτά μαζί σου). Το να κρίνες και να διαφωνείς δεν είναι κακό! Κακό είναι να μην προβληματίζεσαι με τα άτοπα των απόψεών σου και να παρουσιάζεσαι απόλυτος ότι έτσι είναι!!! Αφήστε και κάτι να μείνει για να φωτίσει ο ίδιος ο Χριστός με τη Δεύτερη Παρουσία του!!! Και κάτι που δεν είναι δικό μου αλλά συμφωνώ απόλυτα: ” Αν υπήρχε μία μόνο ερμηνεία της ύπαρξης του κόσμου και των υπαρκτών δεν θα υπήρχε λογικός άνθρωπος”. Τα ερωτήματά μου παραμένουν αναπάντητα…

  14. λυπάμαι αλλά τώρα είναι που δεν καταλαβαίνω τίποτα!! Η αλλαγή πορείας του νού μας ,η διεστραμμένη αντίληψη και η αλλαγμένη συνειδησιακή μας κατάσταση αγαπητή Nastazia δεν αλλάζει ούτε τη φύση μας ούτε τον περιβάλλοντα χώρο! ( κτιστό, υλικό, θνητό). Επιπλέον η φράση “εξωτερικό περίβλημα της ψυχής μας” προδίδει έντονα έναν δυαλισμό. Μην κατακερματίζουμε τον ενιαίο άνθρωπο!

  15. Σας είπα και πάλι. Είναι δικαίωμά σας απόλυτο και αναφαίρετο να νομίζετε ό, τι εσείς θεωρείται σωστό και καλό.
    Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. -ευχαριστώ

  16. Αγαπητή Nastazia, γράφεις: “Το σώμα του Χριστού μετά την Ανάσταση άλλαξε και μεταμορφώθηκε. Το ίδιο θα γίνει συνεπώς και με τα δικά μας σώματα.”

    Ξεχνάς ότι μετά την Ανάσταση, και οι πληγές από τα καρφιά της σταύρωσης ήταν ορατές [b]και απτές[/b] πάνω στα χέρια Του, αλλά και ο ίδιος κάθησε και [b]έφαγε[/b] μαζί με μαθητές του! Επομένως οι ευαγγελικές μαρτυρίες – οι μαρτυρίες, επιτέλους, ανθρώπων που Τον έζησαν και Τον είδαν από κοντά! – διαψεύδουν και αναιρούν τις (γνωστικιστικές) θεωρίες του κ. Varnas.

  17. Ανώνυμε, γράφεις: “Μπορούμε να πιστεύουμε όπου θέλει ο καθένας αλλά να μην έχουμε την αξίωση να λεγόμαστε Χριστιανοί.”

    Καταρχήν, εγώ απευθύνθηκα στον κ. Varnas και όχι σ’ εσάς που δεν ξέρω – δεν έχετε καταθέσει – τι πιστεύετε.

    Καά δεύτερον, εάν πιστεύετε στις θεωρίες του κ. Varnas, δηλαδή σε γνωστικιστικές θεωρίες που δεν έχουν σχέση με τις ευαγγελικές μαρτυρίες και όλη την αποστολική παράδοση, τότε πολύ απλά [b]δεν είναι έντιμο[/b] να θέλετε να αποκαλείστε χριστιανός.

    Θέλετε λοιπόν να πείτε, ότι σας βαραίνει που έχω την αξίωση να είστε έντιμος;

  18. κ. Terry Varnas σεβαστές οι απόψεις σας, αλλά μετατοπίσατε το θέμα και οι απαντήσεις σας απλά δεν απαντούν!
    Λέτε αν δεν δημιουργούσε τίποτα αυτό θα ήταν κακό. Μα εγώ σας ρώτησα γιατί δεν ολοκλήρωσε την δημιουργία Του ΜΟΝΟ στο πνευματικό επίπεδο. Δεν είπα γιατί δημιούργησε, αλλά γιατί προχώρησε και στην υλική δημιουργία; Προσέλαβε την ανθρώπινη φύση για να την πετάξει μετά την Ανάστασή Του; Ποιός ο λόγος της ενανθρώπισης τότε;
    Θα μας έφτανε μόνο η Πεντηκοστή!!
    Αυτό το οποίο υποστηρίζω είναι να μην είμαστε απόλυτοι. Δεν γνωρίζουμε αν η καινούρια πραγματικότητα της βασιλείας του Θεού θα είναι πνευματική , υλική, υλικοπνευματική και πολύ περισσότερο δεν μπορεί η γλώσσα μας να ορίσει τη μετοχή μας σε μια άκτιστη πραγματικότητα, και ακόμα κι αν το κάνει έχει επίγνωση του συμβολικού της περιεχομένου και της αδυναμίας να εκφράσει το αληθές και όντως υπαρκτό. Σ’ αυτό έχει πολλά να πει ο Απ. Παύλος όπου “ανέβηκε” εως τρίτου ουρανού…
    Παρ’ όλες τις διαφωνίες μας όμως δεν σας κρύβω ότι θαυμάζω τις αξιοπρόσεκτες μελέτες σας, τις διάβασα και αν και δεν συμφωνώ με πολλά θα κρατήσω αυτά στα οποία οι απόψεις μας ταυτίζονται και φυσικά την “εικονική” γνωριμία με έναν άνθρωπο μελετητή και γνώστη των Γραφών.
    Να είστε καλά!
    ΓΙΩΡΓΟΣ Π.

  19. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ -ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, ΤΥΠΙΚΟ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΑΠΡΟΣΩΠΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ- ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ (ΓΙΑ ΚΑΦΕ Ή ΤΣΑΙ) ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΡΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟ.
    Ο ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ! ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ Terry Varnas ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ!!!
    ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!!!

    Υ.Γ. ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΣΑ NASTAZIA ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ!!!

  20. Ευγένιε η διαχείρηση έχει το e mail και το τηλέφωνό μου. Μπορείς να στείλεις ένα mail ή να πάρεις ένα τηλ. τον Κων/νο.
    Είμαι στη Θεσσαλονίκη. Αλλά ταξιδεύω…
    Ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή!!!

Σχολιάστε:

Πληκτρολογήστε το σχόλιό σας
Please enter your name here