ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙΣ: Χρειάζεται όραμα η Ελληνική κοινωνία;

3
60

Ανιχνεύσεις 25-11-2009: Είναι νομίζουμε η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε για την αναγκαιότητα μιας νέας φαντασιακής θέσμισης της ελληνικής κοινωνίας. Καλεσμένοι ήταν οι: Β. Νόττας, Θ. Τάσσης, π. Ν. Λουδοβίκος ,& Ν. Ιντζεσίλογλου,

Και αν όλα αυτά είναι σήμερα ζητούμενα τότε που βρίσκονται οι άνθρωποι, οι λεγόμενοι και διανοούμενοι; Εξέλιπαν ή κρύβονται;

Γιατί δεν έχουν δημόσιο λόγο; Δεν τους αφήνουν; Γιατί παλαιότερα τους άφηναν; Μήπως λίγο πολύ στερέψαμε ως κοινωνία και αυτές που βλέπουμε είναι πάνω κάτω οι δυνατότητές μας;

Διανοούμενος δεν είναι αυτός που διαβάζει και κάθεται κλεισμένος στο σπίτι του αλλά ο άνθρωπος που έχει επίγνωση των κοινωνικών του υποχρεώσεων και αναζητά μέσα και απο τη μελέτη την αλήθεια. Όταν οι κοινωνίες βρίσκονται σε κρίση, η διανόησή τους θα συλλάβει πρώτη τα μηνύματα και οι πρωτοποριακές ομάδες θα αρχίσουν να τα υλοποιούν. Σήμερα που βρίσκονται όλοι αυτοί;

“κατεβάστε” εδώ το αρχείο ΗΧΟΥ με δεξί “κλίκ” & save as…

3 Σχόλια

  1. Θα ήθελα να απευθυνθώ στον πατέρα Νικόλαο ιδιαιτέρως και να ρωτήσω το εξής:

    Υπάρχει μια προφητεία του αγίου Κοσμά του αιτωλού που έλεγε ότι “το κακό θα σας έρθει από τους διαβασμένους”.

    Μπορείτε μήπως να μου εξηγήσετε τί μπορεί να εννοεί ο άγιος; Ποιό είναι το “κακό” που προείδε ο άγιος; Με τί να έχει σχέση; Μήπως εννοεί κάποιο είδος ύβρης, και αν ναι, ποιά μπορεί να έιναι αυτή;

    Κάποιοι επιπλέον προβληματισμοί μου είναι, γιατί να υπάρχει ή να υπονοείται, (όπως στην παραπάνω ρήση) σύγκρουση και αντιπαλότητα επιστήμης και θρησκείας;

    Οι θεολόγοι λένε ότι η καταδεκτικότητα του Χριστού στην περίπτωση του αποστόλου Θωμά, που τον άφησε να αγγίξει τις πληγές Του για να πιστέψει, συμβολίζει την αποδοχή από τον Θεό της ίδιας της επιστήμης.

    Γιατί λοιπόν να δαιμονοποιείται συνεχώς η επιστήμη;

    Ακόμα, σε ποιές περιπτώσεις δεν γίνεται αποδεκτή η κρίση του ανθρώπου από τη μεριά του Θεού;

    Υπάρχει περίπτωση μια γνώμη (κάτι που ως γνωστόν είναι απορριπτέο στις μοναχικές κοινότητες καθώς παλεύετεαι ως έκφραση πάθους)
    να αφαιρέσει τη χάρη του Θεού από τον πιστό κόσμο, είτε εκφέρεται από έναν αντίθεο, είτε όμως και από έναν πιστό;

    Εφόσον όμως είναι ο νους και η σκέψη δωρήματα του Θεού, τότε, πρός ποιό σκοπό δικαιούμαστε να τα χρησιμοποιούμε;

    Και κάτι ακόμα: Έχει ακουστεί ότι και οι άγιοι, αλλά και οι προφήτες μπορεί να κάνουν λάθη. Όχι σχετικά με το πρόσωπο του Θεού, αλλά σχετικά με αλήθεια της επιστημονικής γνώσης.

    Ποιά είναι η δική σας γνώμη π. Νικόλαε;

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Υ.Γ. Θερμά συγχαρητήρια ιδιαιτέρως στον δημοσιογράφο κ. Σαββίδη Παντελή, που με το χάρισμα της απλότητας που τον διακρίνει, βοηθά στην εκλαΐκευση της επιστημονικής γνώσης με αποτέλεσμα την ευκολότερη και ευρύτερη διάδοσή της στον απλό κόσμο.

  2. σιγα μην οι αρχαιοι ελληνες αποδεχθηκαν τον χριστιανισμο και δεχτηκαν να αυτοκτονησουν θρησκειολογικα.. εαν δεν επεφτε φωτια και τσεκουρι οι Δελφοι και η Ολυμπια θα ειχαν πραγματικους πιστους ακομα και οχι γιαλαντζι. οι λαοι δεν αποδεχονται ευκολα αλλες θρησκειες παρα μονο με την βια (εξισλαμισμος εκχριστιανισμος κτλ) το παραμυθι του ιουδαιοχριστιανισμου καλα κρατει και θα κραταει για αιωνες ακομα

  3. Όταν εμφανίστηκε ο χριστιανισμός, οι αρχαίοι Έλληνες είχαν από αιώνες νωρίτερα αποδεχτεί ένα σωρό ξένες θεότητες, φερμένες από τον Αλέξανδρο και τους επιγόνους του. Είχαν, δηλαδή, ήδη αλλοιωθεί θρησκειολογικά.

Σχολιάστε:

Πληκτρολογήστε το σχόλιό σας
Please enter your name here