Άσυλο στην υποκρισία

6
178

Θεόδωρος Παντούλας  

Το πανεπιστημιακό άσυλο λειτουργεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια ως άσυλο βανδάλων. Και τα πανεπιστήμιά μας ως κακές σχολές επαγγελματικής αποκατάστασης που παράγουν ημιμαθείς πτυχιούχους. Αλλά γι’ αυτά δεν συζητάμε. Δεν μας ενοχλούν. Όπως δεν μας ενοχλεί η εικόνα χαμαιτυπείου που εδώ και δεκαετίες έχουν τα ανά την επικράτεια «εκπαιδευτικά» μας ιδρύματα.

Ενοχληθήκαμε όμως που σε ένα από αυτά κατέφυγαν –με την εγκληματική μεθόδευση ολιγοφρενών της καθεστωτικής «αριστεράς»- κάποιοι μετανάστες. Εάν μάλιστα άσυλο είναι «ο χώρος όπου παρέχεται προστασία και ασφάλεια σε καταδιωκόμενα πρόσωπα», ίσως να είναι και η πρώτη φορά σε όλη την Μεταπολίτευση που γίνεται πραγματική χρήση του ασύλου. Οι άνθρωποι αυτοί ισχυρίζονται ότι είναι κυνηγημένοι. Εάν ψεύδονται, ας τους ελέγξει η Πολιτεία. Εάν όχι, ας αναλάβει εξ ολοκλήρου τις ευθύνες της. Αλλά εμείς, ως Πολιτεία αλλά κι ως κοινωνία, δεν κουβεντιάσαμε καθόλου γι’ αυτούς τους ανθρώπους. Ποιοι είναι; Γιατί είναι εδώ; Ποιοι τους έφεραν; Τι θέλουν;

Εσπευσμένα τους στεγάσαμε αλλού, να μην μας χαλάν την σπασμένη μας βιτρίνα. Στρίβειν δια της μεταστεγάσεως σε απευθείας σύνδεση.
Το «μεταναστευτικό» ωστόσο δεν είναι πρόβλημα τηλεοπτικό. Είναι πρόβλημα πολιτικό. Και δεν αντιμετωπίζεται ούτε με δεκάρικους επιδοτούμενης ή μη φιλανθρωπίας ούτε με ξενοφοβικές κορώνες. Είναι πρόβλημα της Δύσης στην οποία σεμνυνόμεθα ότι ανήκουμε –άλλοτε ως φτωχοί συγγενείς κι άλλοτε πάλι ως μακρινοί πρόγονοι.
Οι μετανάστες είναι εδώ γιατί η Δύση, εδώ κι αιώνες, είναι εκεί. Γιατί ο καπιταλισμός απομυζεί τις πατρίδες τους και κερδοσκοπεί με την απόγνωσή τους.

Ευθύνη μικρή σ’ αυτό το ανήθικο αλισβερίσι έχει και η χώρα μας. Η χώρα μας, που μέχρι πρότινος σας θυμίζω ότι καμάρωνε, που χάρη στην ανασφάλιστη εργασία των μεταναστών κατάφερε το ολυμπιακών διαστάσεων έγκλημα της Ολυμπιάδας 2004.

Αμέσως μετά βεβαίως ξεθώριασε η «ισχυρή Ελλάδα» των κρατικοδίαιτων μεγαλοεργολάβων και το greek dream έγινε εφιάλτης για ημεδαπούς κι αλλοδαπούς. Δεν είμαστε ακριβώς Δύση, αλλά πύλη για την Δύση. Μια πύλη που για την ώρα λειτουργεί ως χωματερή της απελπισίας των μεταναστών, τους οποίους δεν καλοξέρουμε πλέον τι να τους κάνουμε. Αυτοί θέλουν να φύγουν, εμείς επίσης θέλουμε να φύγουν κι εντέλει μένουν όλοι τους εδώ. Κι Ευρώπη να μας τραβάει τ’ αυτί, έτσι, για να μην ξεχνάμε τίνος αποικία είμαστε.

Η εδώ νομιμότητα εκπροσωπείται από ανανήψαντες επενίτες ή υποκαθίστανται από γκρουπούσκουλα που κάνουν τις ασκήσεις τους χρησιμοποιώντας τους μετανάστες με τον πλέον χυδαίο τρόπο.

Στην πραγματικότητα όμως δεν φταίνε οι απόκληροι για το ότι εμείς έχουμε διάτρητα σύνορα. Δεν φταίνε επίσης αυτοί που εμείς δεν έχουμε μεταναστευτική πολιτική.

Οι μετανάστες κατά τα λοιπά είναι καλοί για να μας χτίζουν ανασφάλιστοι το μικρομεσαίο μας εξοχικό. Είναι καλοί για να μαζεύουν ανασφάλιστοι τις ελιές μας στο χωριό και να μας αρμέγουν τις κατσίκες. Είναι επίσης καλοί για να μας κάνουν –πάντοτε ανασφάλιστοι- τα θελήματα.

Κι οι μετανάστριες επίσης είναι καλές για να ξεσκατίζουν –ανασφάλιστες κι αυτές- τους γέρους μας ή να μεγαλώνουν τα παιδιά μας. Είναι επίσης καλές για να τις πηδάνε οι θεριακλήδες μας για δέκα ή είκοσι ευρώ.

Μέχρι εκεί. Οι υπόλοιποι να φύγουν, να πάνε αλλού.

Εδώ να μείνει ο στρουθοκαμηλισμός κι η υποκρισία μιας ακοινωνησίας που πουλά νταηλίκι μόνον εκεί που την παίρνει.

 

πηγή: Αντίφωνο, antifono.gr

6 Σχόλια

  1. Ναι, αυτή είναι μια σοβαρή βάση για να συζητήσουμε: η απελπισία, η κοινωνική αδικία, η νεοειδωλολατρία της ευμάρειας – έλκη σε κάθε εικόνα του Χριστού, οιουδήποτε πολιτισμού και DNA. Και μαζί μ’ αυτά, είναι ευκαιρία να στοχαστεί η ελληνική κοινωνία κάθε κατάληψη πνεπιστημιακών χώρων – εκ των έξω και εκ των ένδον, από παράνομες μα και από νομότυπες συμμορίες. Η δε θεολογία να μη γίνεται επιλήσμων των θεμελιωδών του ευαγγελίου: ο ίδιος ο Χριστός τόνισε (μιλώντας για την έσχατη κρίση – Ματθ. 25:31-46) ότι είναι παρών στην καθημερινότητά μας, μα δεν αναγνωρίζεται, διότι είναι παρών ως ξένος, πεινασμένος, γυμνός, φυλακισμένος. Κι όμως, διάφοροι διδάχοι φτάνουν στο σημείο να θεωρούν στρέβλωση τον λόγο περί Χριστού ξένου, πεινασμένου, γυμνού, φυλακσμένου! Μα, δείτε στο στίχο 41, πού “στέλνει” ο Χριστός αυτούς τους επιλήσμονες διδάχους!

    Θοδωρή, ξέρεις ότι δεν σπεύδω να σχολιάζω ηλεκτρονικώς. Αλλά έχεις φιλότιμο, κι αυτό μας διδάσκει όλους. Μακάρι…

  2. Υποκρισία μεγάλη δυστυχώς υπάρχει και στο παρόν άρθρο. Δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι για το τι έκανε η Δύση στις χώρες τους (που έκανε και καλά, όχι μόνο άσχημα). Δεν ήταν δική μας αποικία ούτε το Μαρόκο, ούτε η Αλγερία, ούτε η Λιβύη, ούτε το Ιράκ, ούτε η Σομαλία, ούτε το Πακιστάν. Ήμασταν εμείς οι ίδιοι αποικία μιας ισλαμικής αυτοκρατορίας και τότε οι αδερφοί μουσουλμάνοι δε θυμάμαι να μας έδειξαν συμπαράσταση. Έδειξαν συμπαράσταση στους κατακτητές μας συμμετέχοντας στην προσπάθεια κατάπνιξης της δικής μας εθνικής επανάστασης. Και κατόπιν όταν έφτιαξαν τα δικά τους κράτη έδιωξαν και τους Έλληνες μαζί με όλους τους χριστιανούς από τις χωρές τους.
    Αν λοιπόν κάποιος χρωστάει κάτι σε ανταπόδοση και καλή συμπεριφορά είναι αυτοί προς εμάς, όχι εμείς σε αυτούς. Αυτή η ιστορικίστικη απόπειρα ενοχοποίησης λόγω “συνυπευθυνότητας” όλων για όλα είναι τουλάχιστον ανιστόρητη και εκ του πονηρού.

    Μετά, η μαζική μετανάστευση από τις χώρες αυτές δεν είναι προϊόν του καπιταλισμού και λοιπών δαιμονίων αλλά της δημογραφικής έκρηξης του μουσουλμανικού κόσμου. Σε όλες τις χώρες του Μαγκρέμπ και μέχρι και τη Συρία το ποσοστό επί του πληθυσμού των νέων

  3. Νομίζω ότι βαθιά μέσα μας κανένας δεν διαφωνεί με τον κύριο Παντούλα ακόμα και ο κύριος Πέτρος (που είμαι σίγουρος ότι είναι καλός χριστιανός)

  4. Αγαπητέ κ. Παντούλα,
    γράφετε: [i]”Ενοχληθήκαμε όμως που σε ένα από αυτά κατέφυγαν –με την εγκληματική μεθόδευση ολιγοφρενών της καθεστωτικής «αριστεράς»- κάποιοι μετανάστες”.[/i]

    Αν και δεν θέλω να γίνομαι συνήγορος της καθεστωτικής αριστεράς, με αναγκάζει ο χαρακτηρισμός σας “εγκληματική μεθόδευση”. Εγκληματική; Βαρύς ο χαρακτηρισμός. Ειδικά όταν γενικά στο κείμενό σας στηλιτεύτε την υποκριτική συμπεριφορά πολλών συμπατριωτών μας, και της Πολιτείας, απέναντι στους μετανάστες. Τι το “εγκληματικό” είδατε αλήθεια στο γεγονός, ότι, όπως σεις ο ίδιος λέτε πάραυτα, [i]”ίσως να είναι και η πρώτη φορά σε όλη την Μεταπολίτευση που γίνεται πραγματική χρήση του ασύλου”[/i]; Ή πιστεύετε ότι ο στρουθοκαμηλισμός μας, που πάλι σεις ο ίδιος στηλιτεύετε, θα καταδεχόταν να ενοχληθεί – έστω προς στιγμήν – από αυτούς τους ανθρώπους, εάν δεν έρχονταν από την επαρχία όπου ζούν για να θέσουν το πρόβλημά τους στην πρωτεύουσα;

  5. Βλέποντας και ακούγοντας το τί γίνεται γύρω μου Θα έλεγα οτι νομίζω ότι βαθιά μέσα μας κανένας ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ με τον κύριο Παντούλα ακόμα κι αν θέλει να είναι καλός χριστιανός. Ας μην υποκρινόμαστε……

Σχολιάστε:

Πληκτρολογήστε το σχόλιό σας
Please enter your name here