Ο κ. Στέλιος Ράμφος μίλησε στην εκπομπή NETWEEK τον Φεβρουάριο του 2012 με την Έλλη Στάη για την αλληλεγγύη ως αντίδοτο στην κρίση όπου θα αποκαταστήσει την κρίση εμπιστοσύνης (με την έννοια κενού νοήματος και ελλείματος περιεχομένου). Τόνισε ότι είμαστε σε πόλεμο με τον ευατό μας και ότι αναλαμβάνοντας την ευθύνη μπορούμε να μπούμε στην θέση του “άλλου”. Απάντησε στην ερώτηση για το που είναι οι πνευματικοί άνθρωποι του τόπου και είπε “…ότι οι αλλαγές θα έρθουν όταν γίνει η σωστή “διάγνωση” και “…ότι η “σοφία” του πόνου θα μας βγάλει από το αδιέξοδο…”
κατεβάστε εδώ το ηχητικό αρχείο
Ώστε το πολιτικό κόμμα των οραμάτων μας δικαιούται να είναι η… «Δράση» του κ. Στέφανου Μάνου.
Ενώ φιλοσοφούμε – κατά τα άλλα – περί [i]αλληλεγγύης[/i].
Το πρόβλημα με τον νεοφιλελευθερισμό, ωστόσο, είναι ότι α ν τ ι σ τ ρ έ φ ε ι το ζητούμενο της [b]αλληλεγγύης[/b] σε ζητούμενο [b]αναλγησίας[/b]:
Αν γίνουμε κοινωνία των 2/3 – μας λέει – δηλαδή αν πετάξουμε όλους τους ανήμπορους στον καιάδα, οι… επιζησόμενοι θα ευτυχήσουν.
Μεγάλη δουλειά!
To να πεταξουμε τους ανημπορους στον καιαδα …..αυτο καταλαβαται κε
Καστρινακη τι σημαινει φιλελευθερισμος΄??
Μηπως το να εχω το δικαιωμα να αποφασιζω εγω σαν ατομο τα του οικου μου και να μην παραχωρω το δικαιωμα αυτο σε διευθαρμενες πολιτικες εξουσιες(πχ την διαχειρηση οικονομικων μου πορων)ειναι δικαιωμα στην ελευθερια και οι αγαποντες αυτην …φιλοι της ελευθεριας?
Επι 35 χρονια κε Καστρινακη το κρατος μου αφαιρεσε το δικαιωμα του να φροντιζω εγω για το κομποδεμα (βλεπε συνταξη..) για τα στερνα μου.
Τωρα ερχεται και μου λεει ..συγνωμη δεν υπαρχουν τα χρηματα που μας αποταμιευαται για να σας δωσουμε συνταξη ουτε να πληρωσουμε γιατρους και φαρμακα..
Τουλαχιστον κε Κατρινακη αν τα σπαταλουσα εγω το κομποδεμα τοτε θα ελεγα καλα να παθω και θα ζητουσα την αλληλεγγυη των συνανθρωπων για να επιβιωσω.
Τωρα ομως με τον δικο μου ιδρωτα εκαναν παρτυ αλλοι ..εις υγειαν του
κοροιδου.
Για μενα φιλελευθερισμος σημαινει δικαιωμα στην ελευθερη προσωπικη
επιλογη για την ζωη, σημαινει οτι σωστη αποφαση ισον σωστο αποτελεσμα, ετσι αποκτα νοημα η σοφια, αλλοιως γιατι να σκοτιζομαστε
να γινουμε πιο σοφοι αφου για μας θα αποφασιζουν αλλοι.
Τη μια υπογράφεις σαν «Berlin-3». Την άλλη σαν «Amalia». Την άλλη σαν «Φίλεργος».
Πόσες ακόμα προσπάθειες θα κάνεις να δείξεις ότι είστε… πολλοί;
Και γιατί αντιδράς όποτε εγώ επισημαίνω ότι το στυλ σου ταιριάζει, προφανέστατα, σε νεοφιλελεύθερο θιασώτη της… (κατά Ράμφον, βέβαια) πρωτοπορίας;
Ὀσοι βαριούνται να μελετήσουν κανένα σοβαρό βιβλίο φιλοσοφίας βλέπουν τον Ράμφο και τον Γιανναρά. Χαλαρά… μην σκεφτόμαστε πέρα επιτρεπτών ορίων.
[quote name=”Φίλεργος”]Φίλε Σ.Σ. μην ασχολείσαι. Πρόκειται για άτομο με πνευματική καθυστέρηση ή πνευματική αγκύλωση όπως ποιο επίσημα ονομάζεται αυτό το πρόβλημα. Είναι θέμα πνευματικής ωρίμανσης, Το αντίστοιχο πάνω στη σεξουαλική ζωή είναι η ομοφυλοφιλία.[/quote]
Εγώ – και πάλι – σιωπώ για ν’ ακουστεί η φωνή σου (“Berlin -3” ή “Φίλεργε” – ή με όποιο άλλο όνομα μάς συστηθείς την επόμενη φορά) ό σ ο_ μ π ο ρ ε ί_ κ α θ α ρ ό τ ε ρ α.
Μαζί – ν’ ακουστεί – και ο κόσμος που πλάθει ο λόγος του Ράμφου.
[quote name=”Berlin -3″]Μια χαρά σχολίασε ο φίλεργος! Εγώ πολύ γέλασα![/quote]
Είναι συγκλονιστική αυτή η πληροφορία ότι… συμφωνείς με… τον εαυτό σου.
ΥΓ: Κατά τά άλλα: Το ότι σε έπλασε ο λόγος του Ράμφου δεν το ισχυρίζομαι αυθαίρετα: Εσύ το ομολόγησες!
[[Πραγματικά, μοῦ ἔφτιαξε τὴν διάθεση ὁ διάλογος μὲ τὸν ἐαυτό του! Γέλασα πολύ, νὰ ‘ναι καλὰ ὁ 88.75.61.???]]
Ὅσον ἀφορὰ τὸν Ῥάμφο. Ἐπειδὴ γράφω πραγματικὰ κάτω ἀπὸ πίεση χρόνου, θὰ ἀρκεστῶ στὸ νὰ ἀναφέρω ὅτι ἔχει _εὐθύνη_ γιὰ τὴν ἄγνοιά του πάνω στὸ θέμα τῶν Μνημονίων. Ἤ εἶναι παντελὴς ἡ ἄγνοιά του ὅτι ὑπάρχει Σύμβαση Δανειακῆς Διευκόλυνσης ἀπὸ πίσω, ποὺ συντάχθηκε ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΤΑΞΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ἤ ὑπηρετεῖ μὲ τὸν πλέον ἄκομψο τρόπο ἕνα Σύστημα ποὺ ξεκληρίζει γενεές. Δὲν κρατὰ οὔτε τὰ προσχήματα…σὰν τὴν ψείρα, ποὺ ὅταν χορτάσει βγαίνει στὸν γιακά.
Ἄς μὴν ξεχνοῦμε καὶ τὴν πρόσφατη συνέντευξη τοῦ ψευδο-φιλοσόφου στὴν Ἕλλη Στάη: ἐκεῖ προέτρεπε, μεταξὺ ἄλλων, ἕναν ἀγανακτησμένο ἄνεργο νέο νὰ πολεμήσει τὴν κρίση μὲ τὸ πνεύμα, μὲ τὴν τέχνη, μὲ τὴν ποίηση! Δηλαδή, ὅταν πεινάει, νὰ πιάνει τὸ πινέλο καὶ νὰ ζωγραφίζει, νὰ γράφει ποιήματα, κλπ.
Ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἀνεκδιήγητος. Ὑποπτίπτει σὲ πολλὲς ἀντιφάσεις. Ὅταν τυχαίνει νὰ ἀναφέρεται σὲ τομέα ποὺ γνωρίζω καλά, καταλαβαίνω ὅτι στὴν Ἑλλάδα, ἐπὶ δεκαετίες, ἤσουν ὅτι δήλωνες. Ὁ κάθε ῥομαντικὸς ἔβγαινε καὶ τὸ ἔπαιζε διανοούμενος.
Αὑτοὺς πληρώνουμε αὐτὴ τὴν στιγμή…
Πρόσφατα διάβασα, στὸ Ἀντίβαρο, καὶ κειμενάκι νέου ἀνθρώπου, ποὺ τὸν ἐκτιμούσα μέχρι χθές, ἐνάντια στοὺς “Ἀντιμνημονιακούς΄΄. Πραγματικὰ μὲ ἐξόργησε. Μὲ ἔβγαλε ἀπὸ τὰ ῥοῦχα μου ἡ ἀπόλυτη παραπληροφόρηση, στοχευμένη!
Ὅπως κάποτε στὸν ΕΛΛΑΣ καὶ στὸν ΕΑΜ ἦταν συντεταγμένοι πολλοὶ ἀγωνιστές, κομμουνιστὲς καὶ ΜΗ κομμουνιστές, ἔτσι καὶ σήμερα τὸ Ἀντιμνημονιακὸ Μέτωπο ἔχει δημιουργηθεῖ ἀπὸ τὴν ΒΑΣΗ τῆς κοινωνίας ποὺ ὙΠΟΦΕΡΕΙ καὶ πληρώνει τὰ σπασμένα τῶν καθεστώτων ποὺ ὑπηρετεῖ ὁ κάθε κ. Ῥάμφος. Τὸ ἔγκλημα ποὺ συντελοῦνε οἱ “διανοητὲς΄΄ αὐτοὺ τοὺ συστήματος εἶναι ἡ συκοφάντηση τῆς ἀλήθειας: ὅπως συνδέσανε τὸν ΕΛΛΑΣ καὶ τὸν ΕΑΜ ἀποκλειστικὰ μὲ τοὺς κομμουνιστὲς (κάτι ποὺ εἶναι πέρα γιὰ πέρα ἄδικο, διότι προσχώρησαν ἀκόμα καὶ μεταξικοί!) ἔτσι καὶ τώρα προσπαθοῦν νὰ συνδέσουν τὸ ΟΧΙ στὰ Μνημόνια μὲ κάτι παλαιομοδίτικο καὶ καταστροφικό.
Θὰ τοὺς κρίνει ἡ ἱστορία: scripta manent
Δὲν νομίζω νὰ γλιτώσει τίποτα ἀπὸ τὸ ἠφαίστειο τῆς ὁργῆς.
Υ.Γ.
Νὰ μὲ συγχωρεῖτε γιὰ τὸ βιαστικὸ τοῦ μηνύματος καὶ τὴν ὀργή. Τὰ λόγια περιττεύουν, ὅταν βρισκόμαστε ἀντιμέτωποι μὲ δοσι-λογισμό.
*** ἐξόργισε
και όσοι βαριούνται να κάμουνε σοβαρό διάλογο προτείνουνε στους άλλους την μελέτη ογκοδέστατων βιβλίων για να υποστηρίξουν τις απόψεις των
…To δραμα ειναι οτι δεν ειμαστε σε πολεμο με τον εαυτο μας……
…σωστο ειναι αυτο που κανουνε (οι πολιτικοι) αλλα ειναι σε λαθος δρομο γιατι ειναι αδυναμοι, η αδυναμια των πολιτικων ειναι η ενοχη τους,το αρθρο 86 (ασυλια των υπουργων πρωην και νυν) υπαρχει,και αυτο τα λεει ολα, το πολιτικο μας συστημα εχει μια κουλτουρα ενοχης-συνενοχης ετσι τα προβληματα τιθενται σε ενα επιπεδο αθεραπευτου νοσου………
…εχει σημασια να γυριση ενα προβλημα σε προβλημα ηθικο απο ενα προβλημα που ειναι προβλημα αριθμων,ειναι η μεγαλυτερη παραπλανηση αυτο που συμβαινει τωρα (προβλημα αριθμων) μολονοτι ειναι απολυτως ακριβες…….
…μεχρι τωρα αγαπουσαμε τον δικο μας ανθρωπο,τωρα πρεπει να αγαπησουμε αφηρημενα,τον αγνωστο συμπολιτη μας (και οχι μονο)…..
…ενας λαος που δεν εχει καλη μνημη χρειαζεται μνημονια………
Αυτα ειπε ο Ραμφος και γιαυτο τον εκτιμω,μακαρι και αλλοι Ραμφοι να ηταν στα ΜΜΕ…
[quote name=”Νίκη”]Ὀσοι βαριούνται να μελετήσουν κανένα σοβαρό βιβλίο φιλοσοφίας βλέπουν τον Ράμφο και τον Γιανναρά. Χαλαρά… μην σκεφτόμαστε πέρα επιτρεπτών ορίων.
[/quoteΝικη,αμφιβαλλω αν διαβασες ποτε αυτα τα βιβλια που αναφερεις.θα βαλουμε ενα ερωτηματικο εκει,ως ψυχοθεραπευτης που ειμαι.ακομα ενα στο αν καταλαβες.ακομα ενα σε σενα ως νοητικη υπαρξη
Διευκρινίζω – επί της διαδικασίας – ότι η άποψη του “Αντίφωνου”, ως προς την παρέμβαση (παραπάνω) του “Φίλεργου / Berlin-3” ήταν ότι θα έπρεπε α σ υ ζ η τ η τ ί_ να_ δ ι α γ ρ α φ ε ί, καθώς παραβαίνει τους [i]όρους χρήσης[/i] της ιστοσελίδας.
Το από πλευράς μου αίτημα ήταν να γίνει (για δεύτερη φορά, όσον αφορά τον συγκεκριμένο σχολιαστή) ε ξ α ί ρ ε σ η, επειδή η προκείμενη κατάθεση διασαφήνιζε με τον… παραστατικώτερο τρόπο κατά πόσον οι [b]υποδηλώσεις[/b], που περιλαμβάνονται στην κύρια ανάρτηση αυτής της σελίδας, αντέχουν – ή όχι – σε συνθήκες ανοιχτού [b]διαλόγου[/b].
Ίσως κάτι ευρύτερο, μάλιστα: Κατά πόσον, εξελισσομένου του 21ου αιώνα, ο μέσος / τυπικός “διαφωτιστής” είναι σε θέση να συνδιαλεχθεί [b]έλλογα[/b] (όπως οι ιδεολογικοί του προπάτορες) ή μονάχα [b]παραληρηματικά[/b].
Το [i]διασαλευμένο[/i] – και διόλου «ασάλευτο» – [i]παρόν[/i] μας, θέλω να πω, αποδεικνύεται μια πολύ… δύσκολη εποχή για τον Απολογισμό της Νεωτερικότητας, είτε στο πεδίο του β ι ώ μ α τ ο ς (life-style), είτε στο πεδίο του λ ό γ ο υ (ιδού…).
[b]Η πάσα – τώρα – μέριμνα του Στέλιου Ράμφου (ισχυρίζομαι) είναι, επ’ ουδενί, να μην το συνειδητοποιήσουμε ετούτο.[/b]
Συμφωνώ απολύτως μαζί σας κι αφήστε τους άλλους να “ψάχνουν” τον εαυτό τους. Αν δεν τον έχουν βρει μέχρι τώρα “χλωμό” το βλέπω. Ο ευατός δεν βρίσκεται, φτιάχνεται.
Παραθέτω και το σχόλιο που είχα γράψει στο NetWeek στο FB.
Η σκέψη του κ. Ράμφου είναι σαν τον αετό. Όσο πετά στους αιθέρες είναι ενδιαφέρουσα και γόνιμη. Στην εκπομπή της Δευτέρας 20 Φεβρουαρίου, η κ. Στάη ανάγκασε τον αετό να προσγειωθεί. Αντιμετωπίζοντας το συγκεκριμένο και το δια ταύτα, ο κ. Ράμφος είχε όλη την αδεξιότητα του αετού που βαδίζει επί της γης. Όλες οι βαθυστόχαστες αναλύσεις του κατέληξαν σε ένα ΝΑΙ στο μνημόνιο και σε μια προτροπή στους Έλληνες να αλλάξουν μέσω του πόνου που θα βιώσουν. Στον έπαινο προς τον κ. Μάνο, οι αναλύσεις του οποίου είναι επιπέδου κακού καφενείου.
Ο αετός στη γη συναγελάζεται με τους άλλους 199 ασπάλακες που δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα ψήφισαν κι αυτοί ΝΑΙ.
Θα εξαγνιστούμε από αμαρτήματα και λάθη (σε πολλά εκ των οποίων συμφωνώ με τον κ. Ράμφο) μέσω ενός ομαδικού αγώνα για ελευθερία και δικαιοσύνη κι όχι με τη δουλική αποδοχή τετελεσμένων κι αυτομαστίγωση.
“Ο αετός στη γη συναγελάζεται με τους άλλους 199 ασπάλακες που δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα ψήφισαν κι αυτοί ΝΑΙ.”
ανάμεσα στους άλλους χαρακτηρισμούς ξεχώρησα και αυτόν, ο οποίος δεν δείχνει να ταιριάζει: “μοιραίοι”
από πού και ως πού, μοιραίοι και για αποιόν, από την στιγμή που αυτοί οι οποίοι διεκδικούνε για τον εαυτό τους την έκφραση της άποψης και των συμφερόντων της πλειοψηφίας, δείχνουν αποφασισμένοι να μπούνε σε έναν ομαδικό αγώνα για ελευθερία και δικαιοσύνη;
[quote name=”Ανώνυμος”][quote name=”Νίκη”]Ὀσοι βαριούνται να μελετήσουν κανένα σοβαρό βιβλίο φιλοσοφίας βλέπουν τον Ράμφο και τον Γιανναρά. Χαλαρά… μην σκεφτόμαστε πέρα επιτρεπτών ορίων.
[/quoteΝικη,αμφιβαλλω αν διαβασες ποτε αυτα τα βιβλια που αναφερεις.θα βαλουμε ενα ερωτηματικο εκει,ως ψυχοθεραπευτης που ειμαι.ακομα ενα στο αν καταλαβες.ακομα ενα σε σενα ως νοητικη υπαρξη[/quote]
Ευχαριστώ κύριε ψυχο-θεραπευτά. Καλά μάντεψες. Που να στείλω τα χρήματα ; (μιας και θεραπέυτκα με τα ερωτηματικά σας)