Επιτέλους, εγέρθητε

13
536

Θα ήθελα να πω δυο λόγια, όχι για το «εγέρθητου», «εγέρθουτω» (ή κάπως έτσι) που εξήλθε του στόματος του χεβυμεταλά χρυσαυγίτη, αλλά για τον τρόπο που αντιμετωπίστηκε. Έχω την εντύπωση πως ο τρόπος αυτός είναι λάθος.

Στα πολλά δημοσιεύματα που σχολίασαν το γεγονός, λίγα είναι αυτά που στάθηκαν στο γλωσσικό ζήτημα. Προφανώς θεώρησαν ότι άλλο είναι το σημαντικότερο. Γράφτηκε άλλωστε ότι «η είσοδος των νοσταλγών του Χίτλερ στη Βουλή δεν επιτρέπει καζούρες με τα καραβανάδικα ελληνικά» (Το Βήμα, 8/5/2012, «Εγέρθητι όλοι» ή μήπως... «εγέρθητοι»).

Ίσως γι’ αυτό και η σχετική ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ δεν δυσκολεύτηκε να παρακάμψει το γλωσσικό ατόπημα,"διορθώνοντας" σιωπηλά τη χρυσαυγίτικη έκφραση σε «εγέρθητι», που υποτίθεται πως είναι το σωστό.(*)

Φοβάμαι πως είναι πολύ μεγάλο λάθος να προσπαθεί κανείς να χτυπήσει τους ναζιστές δίνοντας έμφαση στο αποτρόπαιο της κτηνώδους τους δύναμης. Στην πραγματικότητα αυτό τούς ενισχύει. Όπως τους ενισχύει η "αντιεθνικιστική" και "αντιρατσιστική" κριτική γενικώς. Τους προσφέρει στόχο. Επιβεβαιώνει ότι ο "εχθρός", εναντίον του οποίου καλούν το υγιές τμήμα του έθνους να πολεμήσει, υπάρχει πράγματι.

Ένας τρόπος για να χτυπηθούν οι χρυσαυγίτες είναι να αναδειχθεί η πραγματική σχέση που έχουν μ' αυτό που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν και προστατεύουν. Πρέπει να δειχθεί ότι στην πραγματικότητα, με την ύπαρξή τους και μόνο, γελοιοποιούν το έθνος· τη γλώσσα του, τη θρησκεία του, το ήθος του κλπ.(**)

Από την άποψη αυτή η αμορφωσιά των χρυσαυγιτών είναι η αχίλλειος πτέρνα τους. Κι όσο κι αν θα φαίνεται ίσως αντιφατικό, το χτύπημα σ’ αυτό το πεδίο, αν γίνει σωστά, θα τους στοιχίσει ιδιαίτερα στη σχέση τους με τα λιγότερο μορφωμένα στρώματα του πληθυσμού στα οποία κατ' εξοχήν απευθύνονται. Στο βαθμό που η μόρφωση παραμένει λαϊκή αξία, τα λαϊκά στρώματα μπορούν να αισθανθούν ότι η συνάφειά τους με τους χρυσαυγίτες τα ντροπιάζει. Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει επί τη βάσει κάποιου υψηλού πολιτικού ήθους ή των δημοκρατικών αξιών, που για τον φτωχό και προδομένο λαό είναι πλέον έτσι κι αλλιώς ανύπαρκτες ή υποκριτικές.

Το φαινόμενο της Χρυσής Αυγής δεν θα καταρρεύσει αν δεν υπονομευθεί ο διαμεσολαβητικός ρόλος της Ομάδας αυτής και της ιδεολογίας της ως φαντασιακής "γέφυρας" μεταξύ της σημερινής εθνικής πραγματικότητας και της παλαιάς χρυσής εποχής του έθνους, στην οποία δήθεν παραπέμπει.

(*) Λέω υποτίθεται, διότι ούτε το «εγέρθητι» (=να εγερθείς) ταιριάζει στην περίπτωση αυτή. Το σωστό θα ήταν «εγέρθητε» (=να εγερθείτε) στο δεύτερο πρόσωπο του πληθυντικού. (Είναι προστακτική παθητικού αορίστου του αρχαίου ρήματος «εγείρω»: εγέρθητι, εγερθήτω, εγέρθητε, εγερθέντων).

(**) Βέβαια, αυτό είναι δύσκολο για την ιδιοσυγκρασία της σημερινής αριστεράς, και ιδίως της αριστερής νεολαίας, που ακούει «έθνος» και βγάζει σπυράκια, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.

πηγή: Aντίφωνο

13 Σχόλια

  1. Είναι πολλά χρόνια που έχω υποστηρίξει ότι δεν έπρεπε η Αριστερά να εγκαταλείψει το εθνικό ζήτημα στους κάθε είδους ακροδεξιούς. Ενα ζήτημα που ήταν πεδίο μάχης γιά την Αριστερά και στην Εθνική Αντίσταση και στη δεκαετία του 50 αλλά και στη διάρκεια της δικτατορίας.

  2. Αγαπητέ Βασίλη,

    όλοι οι χώροι έχουν την ευθύνη τους για το φαινόμενο της Χρυσής Αυγής. Δείτε την συνέντευξη στελέχους της στο πιο κάτω “πνευματικό” ιστολόγιο.

    http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/

    Η νέα γενιά καλώς κάνει τις επαναστάσεις τις. Και οι Χρυσαυγίτες για επαναστάτες περνιούνται. Και οι Συριζαίοι επαναστάτες είναι. Και στις επαναστάσεις υπάρχουν παράπλευρες απώλειες. Και τις βλέπουμε live στα κανάλια αυτή την στιγμή.

  3. Συμφωνῶ ἀπόλυτα μαζί σου Βασίλη, ὅτι ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖον ἀντιμετωπίζεται ἡ ΧΑ δὲν εἶναι καὶ ὁ πιὸ κατάλληλος γιὰ νὰ μειωθῇ ἡ ἐπιρροή του στὸ ἐκλογικὸ σῶμα. Ἀπεναντίας, τὴν ἐνδυναμώνει.

    Κατὰ τὴν ἄποψίν μου γιὰ τὸ ποσοστὸ αὐτὸ εἶναι κυρίως ὑπεύθυνος ὄχι μόνο οἱ μαρξιστικὴ διανόησις ἀλλὰ καὶ ἡ κυρίαρχη ἀστικὴ τάξις τῆς χώρας.

    Οἱ μὲν οἱ λεγόμενοι ἀριστεροὶ βλέπουν τὸ ὑποκείμενο τῆς ἱστορίας ὄχι στὸ Γένος ἀλλὰ στὴν ἐργατικὴ τάξι. Νιώθουν τὸν τούρκο ἐργάτη δικό τους καὶ τὸν ψηφοφόρο τῆς ΧΑ ἐχθρό τους.

    Οἱ δὲ ἐξίσωνουν τὸν κομμουνισμὸ μὲ τὸν φασισμὸ μὲ τὴν βοήθεια τῆς μὴ ἐπιστημονικῆς θεωρίας τῶν ἀπολυταρχικῶν καθεστώτων (totalitarianism, Hitler=Stalin) ξεχνόντας ποιὰ πορεία θὰ εἶχε ἡ Εὐρώπη ἄν ἡ σβάστικα τελικὰ κυμάτιξε στὴν Μόσχα. Εὐτυχῶς ἡ Συμμαχικὲς Δυνάμεις (Σοβιετικὴ Ἕνωσις, ΗΠΑ, ΗΒ καὶ Γαλλία) νίκησαν τὸ καθεστός τοῦ Ἀδόλφου Χίτλερ (1933-1945) ποὺ τοῦ εἶχε σχεδὸν παραδοθεῖ ἡ ἐξουσία ἀπὸ τὸν Paul von Hindenburg, πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας τῆς Βαϊμάρης.

    Ἔν κατακλείδι, καὶ οἱ μὲν καὶ οἱ δὲ δημιουργοῦν τὸ φαινόμενο τῆς ΧΑ, τῆς δίνουν ταὐτότητα. Καὶ οἱ μὲν καὶ οἱ δὲ ξεκινοῦν ἀπὸ μιὰ ταὐτότητα ποὺ δὲν ἔχει σχέσι μὲ τὴν αὐτοσυνειδησία τοῦ λαοῦ μας: δηλαδὴ ὅτι εἶναι Ρωμηοί. Καὶ οἱ μὲν καὶ οἱ δὲ κατασκευάζουν ταὐτότητες.

    Φρονῶ ὅτι ὁ λόγος ὑπάρξεως καὶ τῶν φασιστῶν καὶ τῶν μαρξιστῶν εἶναι ἡ ἀπουσία μιᾶς ἀστικῆς τάξεως ἤ ἡ ἀδυναμία της νὰ ἐκφράξει καὶ νὰ ἐνσαρκώσῃ τὸ Γένος ἀλλὰ καὶ νὰ ὀργανώσῃ τὴν πολιτεία ποὺ δημιουργήθκε τὸ 1830 μὲ τόσο αἶμα, πόνο καὶ ἰδρώτα τῶν ἐντὸς καὶ ἐκτὸς “Ἑλλάδος” Ρωμηῶν, δημοκρατικά καὶ μὲ κοινωνικὴ ἰσότητα. Δηλαδή, ἡ ἰσχνή καὶ νωχελικὴ ἀστικὴ διανόησις εἶναι αὐτὴ ποὺ μὲ τὴν συμπεριφορά της δημιουργεῖ καὶ τὴν ΧΑ καὶ συμβάλει στὴν διάδωσι τῆς μαρξιστικῆς σκέψεως.

  4. Αγαπητέ Βασίλη, Η ανάλυση που κάνεις στο άρθρο σου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο αλλα δεν είναι μόνο αυτό Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που οδήγησαν και θα οδηγήσουν σε παρόμοια φαινόμενα. πχ όταν τα “μεγάλα” αποκαλούμενα κόμματα με τις διαπλοκές τους με τα συμφέροντα και τα κανάλια και τις εφημερίδες αποκλείουντην διατύπωση της διαφορετικής άποψης απο τα μικρά κόμματα τότε οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια τον κάθε απελπισμένο ψηφοφόρο στον άγνωστο και πολλά υποσχόμενο χωρίς αντίλογο πολιτικό σχηματισμό.Πιστεύεις ότι αν είχε δοθεί η δυνατότητα σε όλα τα κόμματα να εκθεσουν τις απόψεις τους και να αναλύσουν τις θέσεις τους όσο μερικά δευτεροκλασάτα στελέχη των μεγάλων κομμάτων θα είχαμε φαινόμενα τύπου Χρυσής Αυγής; Πχ αν είχαμε ακούσει τις θέσεις του κόμματος των αποστράτων αξιωματικών θα μπορούσε η Χρυσή Αυγή να απωλέσει μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων της γιατί μεγάλο μέρος αυτών θα οοδηγούνταν στο κόμμα των αποστράτων Αλλα που μυαλό !όταν έχεις καβαλήσει το καλάμι δεν υπολογίζεις ότι μπορεί και να σου μπεί ….

  5. Η ΧΑ ανέβηκε γιατί υπάρχει [b]ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ[/b] με την εγκληματικότητα των λαθρομεταναστών, την οποία η αριστερά στηρίζει!!!
    Απορώ πως μπορεί να αποδειχτεί ότι γελοιοποιούν το έθνος· τη γλώσσα του, τη θρησκεία του, το ήθος του…
    Όταν έχουν θέσεις όπως ποινικοποίηση των εκτρώσεων, μη χωρισμό κράτους-εκκλησίας, η ορθοδοξία είναι μέρος του ελληνισμού, γιατρούς με σύνορα κτλ.
    Υπάρχει και το θέμα πως μπορούν να αντιμετωπιστούν όταν λύνουν [b]πραγματικά προβλήματα[/b] πριν μπουν στην βουλή: συσσίτια για έλληνες ψηφοφόρους τους, προστασία συνταξιούχων…
    Δεν μιλάμε πια για ιδεολογίες αλλά για [b]ικανοποίηση πραγματικών αναγκών[/b].
    Πότε η αριστερά έδωσε ψωμί στον κόσμο και ιδιαίτερα στους φτωχούς ψηφοφόρους τους;
    Αντίθετα μπορούμε να αναφέρουμε πολλά περιστατικά όπου η αριστερά στέρησε το ψωμί με απεργίες, καταλήψεις και κλοπές.

    Οπότε το θέμα είναι:
    Μπορεί η αριστερά ή οποιοδήποτε πολιτικής κατεύθυνσης κόμμα να δώσει πραγματικές λύσεις στα πραγματικά προβλήματα των ελλήνων ψηφοφόρων τους πριν μπουν στην βουλή;

    Όπως λέει και η γελοιογραφία:
    «Παππού! Ευρώ ή δραχμή;»
    Παππούς:«Πατάτες γιαχνί»

  6. Αγαπητέ Κε Ξυδιά,

    δυστυχώς, αισθάνομαι πως δεν υπάρχει πανάκεια. Οι περισσότερες από τις απόψεις που έχουν εκφραστεί από τους ανθρώπους με τους οποίους συζητώ ή τους οποίους διαβάζω (“δυστυχώς” αγνοώ τι έχει ειπωθεί στην τηλεόραση, αφού πλεόν σπάνια παρακολουθώ) είναι σεβαστές, χρήσιμες, καίριες και άλλα τέτοια όμορφα, ωστόσο αισθάνομαι ότι καμία από μόνη της δεν είναι επαρκής. Ίσως θα έπρεπε να λειτουργούν συμπληρωματικά, να μας βοηθήσουν να πλουτίσουμε το επιχειρηματολογικό μας οπλοστάσιο, ίσως συνάμα θα έπρεπε να “ζυγίζουμε” τον συνομιλητή μας, ώστε να επιλέγουμε κάθε φορά την κατάλληλη αντιμετώπιση. Πάνω σε αυτή τη βάση, διάβασα τις παρατηρήσεις σας με εξαιρετικό ενδιαφέρον και (υποθέτω θα μου επιτρέψετε) να τις χρησιμοποιώ κατά περίσταση (όχι ως δικές μου απαραίτητα, αν και θα με κολάκευε :Ρ).

    Ωστόσο, με κάθε σεβασμό, θεωρώ ότι υπάρχουν δύο “αδύναμα” σημεία στη θέση σας. Αν επικεντρωθούμε στην απόδειξη σαθρότητας της χρυσαυγιτικής σχέσης με όσα πρεσβεύουν, μπορεί το κέρδος από την κατάρρευση της ΧΑ ως γελοίου ιστορικού υποκειμένου να ειναι απλά μια πύρρειος νίκη, μπροστά στον κίνδυνο να έχουμε “εργαστεί” έμμεσα και ακούσια, ώστε να νομιμοποιηθεί στην αντίληψη του κόσμου ο χώρος τον οποίον αντιπροσωπεύουν. Ώστε αν την επαύριο, εμφανιστεί ένας άξιος και δεινός εκπρόσωπος μιας ακραίας θέσης (του ύψους ενός Πλεύρη-πατέρα) να αποτελέσει ισχυρότατο πυρήνα έλξης της λαϊκής στήριξης. Ο χώρος ενός σχολίου δε μου επιτρέπει να επεκταθώ άλλο.

    Το δεύτερο σημείο είναι αν η αμορφωσιά είναι όντως το αδύνατο σημείο των χρυσαυγιτών. Αυτό θα τους διαχώριζε απ’ το υπόλοιπο πολιτικό σώμα, σα μια ξεχωριστή οντότητα, με τα δικά της τερτίπια και ιδιοτροπίες. Κατά παράδοξο τρόπο όμως, η αχίλλειος πτέρνα είμαστε εμείς οι ίδιοι. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το μορφωτικό επίπεδο των ανθρώπων γύρω μας είναι ανώτερο – σε ποσοστά διαφορετικά από εκείνα των εκλογικών αποτελεσμάτων – από αυτό των εκπροσώπων του εν λόγω κόμματος; Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι το συμπεριφοριστικό επίπεδο μεγάλης μερίδας εκπροσώπων “μεγαλύτερων” κομμάτων είναι ανώτερο; Η ποιότητα του λόγου πιθανότατα να διαφέρει, η ποιότητα του περιεχομένου όμως είναι ευτελέστατη, με εξαιρετική διάχυση σε όλο τον πολιτικό χώρο. Τέλος πάντων, οι άνθρωποι που ζουν σε Αγ.Παντελεήμονα, Μενίδι και άλλες περιοχές και κυκλοφορούν καθημερινά ανάμεσα σε “αλλοδαπούς” και “αποβράσματα” δεν πιστεύω ότι ψήφισαν ΧΑ για τη γλώσσα ή το ήθος της. Οι νέοι 18-25 που βγαίνουν στην πολιτική ζωή με μηδενικά πολιτικά κριτήρια – αφού κανείς δε φρόντισε να τους τα εμφυσήσει – αλλά με υπερβάλλοντα ένστικτα και ορμόνες, δεν ψήφισαν ΧΑ για το έθνος ή τη θρησκεία. Η γιαγιά που σήκωνε μετρητά από το ΑΤΜ συνοδεία χρυσαυγίτη μπράβου (με αυτόπτη μάρτυρα το Κο Χατζηνικολάου), δεν ψήφισε φυσικά ΧΑ με κριτήριο άλλο από εκείνο της προσωπικής ασφάλειας.

    Τέλος πάντων, το αδιέξοδο θα συνεχίζεται όσο επιμένουμε να θεωρητικολογούμε, ακόμα κι αν καταλήγαμε στην απόλυτη και πλέον βέβαια απάντηση περί του προβλήματος. Οι άνθρωποι γύρω μας – φυσικά κι εμείς οι ίδιοι – χρειαζόμαστε τη στήριξη, την αλληλεγύη, τη συμμετοχή, την αγάπη. Όσο εμείς οι ίδιοι (κι ελπίζω να μην το πάρετε προσωπικά) δεν στεκόμαστε συμπαραστάτης ο ένας του άλλου, δεν αποτελούμε κοινωνικό ιστό, παρά κύτταρα διαιρεμένα και απομονωμένα, τότε παραμένουμε ευάλωτοι σε κάθε μορφής καρκινώματα. Η απάντηση Κε Ξυδιά μάλλον δε βρίσκεται σε κάποιο επιχείρημα που γράφουμε ή διαβάζουμε στο αγαπητό Αντίφωνο, αλλά στο χέρι βοήθειας που μοιραζόμαστε στους δρόμους και στις γειτονιές. Κι εκεί, οφείλετε να παραδεχτείτε, αποτύχαμε παταγωδώς τα τελευταία χρόνια.

    Με εκτίμηση…

  7. Αγαπητέ Δημήτρη,

    Αν η συμπεριφορά που διακρίνεις στα περισσότερα από τα βίντεο της ΧΑ δεν σου είναι άμεσα και κατάφωρα προσβλητική, τότε πράγματι παραδέχομαι ότι παραιτούμαι κι αδυνατώ να σου αντιπαραθέσω τη δική μου οπτική – τουλάχιστον στα πλαίσια ενός σχολίου. Ωστόσο, μια-δυο διευκρινήσεις:

    α) Τα συσσίτια – αν και ζωτικής σημασίας, δεν το συζητώ – δεν αποτελούν λύση του πραγματικού προβλήματος, αφού αυτό δεν εξαντλείται στο ότι δεν έχει ο κόσμος να φάει, αλλά επεκτείνεται κυρίως στους λόγους για τους οποίους δεν έχει ο κόσμος να φάει. Το συσσίτιο δε σου βρίσκει δουλειά, αλλά σε κρατάει καλό “δουλάκι” και “ψηφοφόρο” προκειμένου να φας και την επόμενη.

    β) Το ήθος των ποινικοποιήσεων δε συνάδει σε καμία περίπτωση με το ήθος μιας αληθινής και βαθιάς ορθοδοξίας – η οποία είναι μια πρόταση κοινωνίας και αγάπης – αλλά περισσότερο μ’ εκείνο το θρησκευτικό-ιερατικό μόρφωμα που κατ’ ευφημισμό ονομάζουμε ορθοδοξία. Ας πούμε δε γίνεται να είναι κανείς ρατσιστής και χριστιανός ταυτόχρονα. Γίνεται όμως να πάρει κάποιος σκληρές αποφάσεις, ακόμα και στα πλαίσια της αγάπης. Το ήθος της ΧΑ είναι καθαρά ήθος μίσους και εχθρότητας, κάτι που ακόμα κι αν στέκει ιστορικά ή ρητορικά, δεν είναι σε καμία περίπτωση ήθος ορθόδοξο.

  8. Αγαπητέ Βασίλη,

    Με πρόλαβε και με κάλυψε εν μέρει το τελευταίο σχόλιο του κ. Κόλλα.
    Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο με τη “Χρυσή Αυγή” δεν είναι τόσο η κακοποίηση της γλώσσας μας αλλά το μίσος προς ό,τι διαφορετικό που διακηρύσσουν, ένα μίσος που διαχέεται προς την κοινωνία μας. Με πολύ πόνο βλέπω κάποιους κληρικούς και πολλούς πιστούς να υιοθετούν τη ρητορική και να επικροτούν τις πρακτικές των χρυσαυγιτών. Λειτουργούς και πιστούς του Ευαγγελίου της Αγάπης! Και δυσκολεύομαι να εξηγήσω αυτή τη στάση τους. Ίσως να έχουν συνδέσει μέσα τους τον εθνικισμό με την Ορθοδοξία και να καθησυχάζουν τη συνείδησή τους με το επιχείρημα πως ό,τι είναι καλό για την Ελλάδα είναι καλό και για την Ορθοδοξία. Και να φοβούνται ότι η Ορθοδοξία θα χάσει αν ένα μεγάλο μέρος των μεταναστών παραμείνει στη χώρα κι αποκτήσει πολιτικά δικαιώματα. (Ενώ, ένας Ορθόδοξος λαός που πράγματι βιώνει την αγάπη προς τον άλλο, άσχετα με το χρώμα, τη φυλή και τη γλώσσα του, ένας λαός μεταμορφωμένος από το ήθος της κατανύξεως που ζει στο “εμείς” κι όχι στο “εγώ”, θα μπορούσε να γίνει πόλος έλξης και μεταστρέψει προς την πίστη μας πολλούς ξένους, όπως συνέβη στο παρελθόν.) Νομίζω πως αυτό πρέπει να τονισθεί: Ότι το μίσος αυτό είναι αλλότριο από τις παραδόσεις του λαού μας· δεν είναι κάτι ελληνικό. Είναι αλλότριο και του Ισοκράτη και του Μ. Αλέξανδρου και των Πατέρων και Αγίων της Εκκλησίας μας.

    Νομίζω πως ο ρατσισμός πάντα υπήρχε στην κοινωνία μας (βλ. http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=15027), ιδιαίτερα μετά τη μαζική είσοδο μεταναστών στη χώρα μας. Απλώς, οι θιασώτες του ψήφιζαν κάποιους από τα κόμματα εξουσίας που τους έκλειναν το μάτι. Τώρα που ο δικομματισμός τελειώνει εκδηλώθηκαν ψηφίζοντας τη Χ. Α. Γι’ αυτό, τώρα οι πιστοί αναγκαζόμαστε να αντιμετωπίσουμε τον ρατσισμό κατά πρόσωπο.

    Ένα άλλο που με ενοχλεί με τη Χ. Α. είναι η τεράστια υποκρισία της: Λάτρεις του Πανός και του δωδεκαθέου πριν από κάποια χρόνια, υπέρμαχοι της Ορθοδοξίας σήμερα. Από τη μια κατακεραυνώνουμε τα “πορνοκάναλα” που προβάλλουν “τσόντες” μετά τις 2 π.μ., κι από την άλλη έχουμε ροζ ξενοδοχείο· κλπ, κλπ. (βλ. http://xa-watch.blogspot.com/).
    Φυσικά, όλα σχεδόν τα κόμματα βράζουν στο ίδιο καζάνι, αλλά το θράσος της Χ. Α. δεν έχει όρια.

  9. Το θέμα αυτο μέ τό ΕΓΕΡΘΗΤΕ, ίσως θά πρέπει νά τό προσεγκίσουμε μέ μία αλλη “οπτική γωνία”, (τό άκουσα από σοφό μοναχό) υπό του πρίσματος ότι συμβαίνει στόν κόσμο μας δέν είναι τυχαίο (Θεολογική έννοια). Δηλαδή, εάν τήν εξουσία μπορεί καί τήν έχει ο λοχίας στόν στρατιώτη νά τόν διατάξη νά σηκωθεί όρθιος (ΕΓΕΡΘΗΤΕ), εξουσία όπου του τήν δίνει η πολιτεία (κράτος), γιατί νά μήν μπορεί ο “υπαξιωματικός” η ο κάθε “αξιωματικός” (οργανο) όπου δηλώνει οπαδός του εωσφόρου;

    Κύριοι, ειναι φανερό τί θέλω νά πώ, οι δημοσιογράφοι γιά δεκαετίες ολόκληρες υπηρετουσαν τά κολάσιμα συμφέροντα τών ισχυρών, μέσα από τά Μ.Μ.Ε. Ολοι γινόμεθα καθημερινά μάρτυρες τό τί προβάλει η τηλεόραση. Πορνεία, εγκλημα, ψεύτες πολιτικάντηδες, κλπ, καί κάθε διαστροφή , όπου μόνον αγγελικά πλασμένος δέν ειναι αυτός ο κόσμος. Οταν λοιπόν δίεταξε ο “υπασπιστής” τού αρχοντα τού κόσμου τούτου (δαίμων) τούς δημοσιογράφους νά εγερθούν, είναι φανερό ότι τούς θεωρεί στρατιώτες τού αρχηγού του (διαβόλου), κάτι όπου φαίνεται καί ό ίδιος νά αναφέρει σέ συνέντευξη του οτι η μουσική του πολεμά τόν Χριστιανισμό (έτσι τουλάχιστον διάβασα).

    Αρα ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΚΑΚΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΔΙΕΤΑΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ . . . ΤΟΥΣ “ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ” ΤΟΥ (δημοσιογράφους όπου υπηρετούσαν τό κακό μέσα από τά μεγάλα Μ.Μ.Ε.) ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΟΡΘΙΟΙ. –

  10. Μέσα σε όλη αυτήν την ιστορία που διαδραματίζεται τις τελευταίες ημέρες ένα σκέφτομαι. Εγρερθούτω είπε το κτήνος αλλά κανείς δεν ξυπνά! Καλέ χριστιανοί, καλοί μου άνθρωποι… πόλεμος είναι! Ξυπνήστε! Εγερθούτω είπε και φώναξε αλλά κανείς δεν έχει ακόμα σηκωθεί να βγει στους δρόμους και να τους μαυρίσει. Εγέρθουτω ωρεεεε. Τέτοια κτήνη δεν καταλαβαίνουν από μελάνι και χαρτί είναι φως φανάρι! Και ούτε αντιμετωπίζονται με συμβατικά μέτρα. Όταν αμολιούνται τα σκυλιά φωνάζουμε τον μπόγια, όχι τον κυνολόγο!

  11. Είναι δύσκολο λοιπόν να ενοήσουμε ότι, κάθε φορά που μετατρέπουμε τήν έκφρασή μας από [i]έναρθρη[/i] σε [i]άναρθρη[/i], ε ν ι σ χ ύ ο υ μ ε – ίσα ίσα – την [b]αλογία[/b] εκείνη την οποία υποθέτουμε πως αντιστρατευόμαστε;

  12. Συμβάλλοντας κι εγώ σ’ αυτό το γλωσσικό… πρόβλημα και θέλοντας να συμπληρωθούν οι ρηματικοί τύποι στο σχετικό λήμμα καταθέτω τα καραβανάδικα παραγγέλματα: [b][i]εγέρθητος ή εγέρθητως[/i][/b] (;) που ακούγονταν στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Κορίνθου στα μέσα του ’60. Δε μπόρεσα ποτέ να διαπιστώσω αν ο λοχίας από την Άνω Κουτσούφλιανη της Πίνδου που το ξεφώνιζε είχε κατά νου το [b][i]επίθετο[/i][/b] ή το [b][i]επίρρημα[/i][/b]!

  13. Δεν συμφωνω, ουτε και με το αρθρο, οσο καλα γραμμενω κι αν ειναι, αλλα ουτε και με εσας. Θεωρω περριτο να προβληματιστω ως μετανοουσα παρθενα για το κακο που εχει βρει μερικους περισπουδαστους και αυτοπροβαλομενους εγγραμματους. Οχι κυριε μου, δεν ειμαι αγραμματος και αποτελει υβρη στο προσωπο μου και την ελευθερια μου να επιλεξω, εστω και λαθος.
    Δεν ζω με την θεωρια μονο, αλλα και την πραξη. Μια πραξη που το καθεστως την μετετρεψε σε ιδιοτελεια του. Αφησε αντιθνικες δυναμεις να ισοπεδωσουν καθε εννοια Αρετης και Αξιων. Το “Εγερθητου” δεν ειναι δειγμα αγραμματοσυνης αυτου που το ειπε,παρα των δασκαλων του, που ξεκινα ακομα κι απο το Νηπιαγωγειο.
    Γιατι ολοι σας τωρα επαναστατειτε και ειστε ετοιμοι να βγειτε στους δρομους; Που εισασταν τοσα χρονια που αλλες δυναμεις ροκανιζαν την ραχοκοκαλια του Εθνους; Οι δυναμεις αυτες με κεντρικο αξονα μονο την οικονομια και το “δικιο του εργατη” σε απτεστα βλαχοελληνικα, αλωνιζαν και σμιλευαν τον πολιτιστικο ολεθρο.
    Η Χρυση Αυγη ειστε εσεις, ενω βλεπατε τον εαυτο σας στον καθρεφτη και δεν θελατε να τον αναγνωρισετε,διοτι ο καθρεφτης ειναι αμειλικτος στις εξωτερικες και συνειδησιακες παραμρφωσεις σας.

Σχολιάστε:

Πληκτρολογήστε το σχόλιό σας
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ