«Εκεί όπου οι γραμμές είναι πολύ πυκνές και τονισμένες, εκεί αρχίζει η ζωγραφική» – όπως μας λέει ο ίδιος. Ειδικά, η ζωγραφική του Βίνσεντ Βαν Γκογκ (1853-1890).

Πρώτο μέρος ενός τετράπτυχου «αντιφωνικού» αφιερώματος στην θέαση του έργου του (με την ηχητική συνοδεία, εδώ, κλασσικής μουσικής) το ακόλουθο βίντεο.

...........................................

ΟΔΗΓΙΑ ΧΡΗΣΕΩΣ: Μετά την εκκίνηση του βίντεο, πατώντας πρώτα το εργαλείο «change quality» (που εμφανίζεται στην κάτω μπάρα, όταν ο κέρσορας βρίσκεται μέσα στην οθόνη του You Tube) επιλέξτε την υψηλότερη ποιότητα ανάλυσης – υπό την προϋπόθεση ότι η σύνδεσή σας επιτρέπει απρόσκοπτη, και τότε, ροή μετάδοσης.

Δείτε το και στο vimeo

People in this conversation

  • Μάνος Τσελίκας

    Όσοι εργάσθηκαν για νά γίνει αυτή η υπέροχη συλλόγή με τέτοια ποιότητα πρέπει να είναι πολύ χαριούμενοι και υπερήφανοι, επειδή
    έδωσαν και σίνουν σε πολλούς τόση ψυχική ευχαρίστηση. Εγώ ευχαριστώ από καρδιάς τους κατοίκους αυτούς της πολιτέιας της ανιδιοτέλειας και του καλού γούστου.
    Νόμιζα ότι ξέρω αρκετά το έργο του μεγάλου βαν Γκόγκ, είχα πάει μάλιστα και στο Μουσείο βαν Γκόγκ (βαν Χοχ) στο Άμστερνταμ.
    Αλλά ελάχιστους πίνακες αναγνώρισα από ατή συλλογή.
    Να είστε καλά αδελφοί μου, ο Θεός μαζί σας!

    0 Like
  • Γιώργος Καστρινάκης

    Να, που έχουμε φτάσει στο σημείο, μια παρουσίαση έργων του Βαν Γκογκ μόνο «αντιφωνικά» (δηλαδή, μόνο περιθωριακά) να έρχεται σε θέση να λειτουργήσει!
    Κι όμως, θα περίμενε κανείς ότι η «ειδυλλιακή» εποχή (κατ’ αρχήν) της τηλεόρασης και (σε δεύτερη φάση) του διαδικτύου θα αξιοποιούσε – και, μάλιστα, με ενθουσιασμό – τις πρωτοφανείς στην Ιστορία τεχνικές ευχέρειες προκειμένου να εξοικειώσει το ευρύ κοινό με τα αριστουργήματα της τέχνης, εκείνα, τα οποία έως πολύ πρόσφατα μόνο ελάχιστοι προνομιούχοι άνθρωποι ήταν σε θέση να αντικρύζουν – κι αυτοί ακόμα άλλωστε, μετά από ταξίδια μακρινά, μετρημένες φορές στη ζωή τους.

    Εξηγείται, άραγε, ο σημερινός (κατ’ ουσίαν) Εξοστρακισμός παρόμοιων δημιουργιών από τη καθημερινότητα των πολιτών όσο και πολιτειών; Εξηγείται η καθολικής κλίμακας, ετούτη, Πολιτιστική μας Υποστροφή; Εξηγείται, με μια φράση, η Απώλεια της Τέχνης από πλευράς των σύγχρονων συλλογικοτήτων;
    Ιδού ένα ερώτημα, η απάντηση στο οποίο – αν τυχόν μας απασχολήσει – θα δούμε ότι βυθοσκοπεί ενδελεχέστερα από ολόκληρους τόμους αναλύσεων (οι οποίοι, άλλωστε, είναι αμφίβολο αν ποτέ συγγραφούν) την π ρ ω τ ο γ ε ν ώ ς σκοταδιστική ταυτοδοσία του ενεστώτος πολιτισμκού στερεώματος.

    0 Like

Leave your comments

Post comment as a guest

0
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.

Ἐτικέτες Συγγραφέων

Agamben   Alicin   Badiou   Barth   Bell   Berdyaef   Breck   Buntig   Chesterton   Clement   Dworkin   Elliot   Ellul   Evdokimov   Heidegger   Lacan   Lash   LeGoff   Lepeltier   Levinas   Losky   Malson   McGilchrist   Muse   Orwell   Pastoureau   Polony   Popper   Postman   Rawls   Rifkin   Sherrard   Skolimowski   Smith   Solzhenitsyn   Steiner   Swartz   Szazs   Tarkofsky   Unger   Weil   Zirar   Zoja   Αγγελής Δ.   Αμάραντος Σ.   Ανδρουλιδάκης Α.   Ανδρουλιδάκης Κ.   Αρανίτσης Ε.   Βακαλόπουλος Χρ.   Βαμβουνάκη Μ.   Βαρδής Μ.   Βαρθαλίτης Γ.   Βιρβιδάκης Στ.   Βραχνός Κ.   Γεωργίου Θ.   Γρηγοράτος Μ.   Δανέζης Μ.   Διαμαντής Α.   Ζάχος Κ.   Ζιώγας Απ.   Ζουράρις Κ.   Ζώης Ι.   Ιωάννου Δ.   Ιωαννίδης Γ.   Καλογερόπουλος Α.   Καραμπελιάς Γ.   Καστρινάκης Γ.   Κατρούτσος Χρ.   Κιουρτσάκης Γ   Κλεμάν Ο.   Κομνηνός Στ.   Κονδύλης Π.   Κοροβίνης Β.   Κοσμόπουλος Δ.   Κουτρούλης Σ.   Κουτσουρέλης Κ.   Κούκος Σ.   Κυριαζόπουλος Σ.   Κωνσταντούδης Β.   Κόσσυβα Σ.   Λυγερός Ν.   Μαλεβίτσης Χ.   Μανουσέλης Σ.   Μαυρίδης Ν.   Μαυρόπουλος Δ.   Μητραλέξης Σ.   Μπάρλας Γ.   Μπαλτάς Δ.   Μπαραμπούτης Κ.   Μπλάθρας Κ.   Ναξάκης Χ.   Ναστούλης Γ.   Νευροκοπλή B.   Ντόκος Γ.   Ξυδάκης Ν.   Παντούλας Θ.   Παπαγιάννης Α.   Παπαθανασίου Θ.   Παπαναγιώτου Ι.   Πρεβελάκης Γ.Σ.   Προγκίδης Λ.   Ροδίτης Α.   Σακελλαρίου Μ.   Σαλεμής Γ.   Σκλήρης Δ.   Σουφλέρης Στ.   Σταματελόπουλος Λ.   Σταυρόπουλος Β.   Σχοινάς Φ.   Τάσης Θ.   Τσιρόπουλος Κ.   Τσιτσίγκος Σ.   Φαραντάκης Π.   Φεραίος Χ.   Χαραλαμπίδης Κ.   Χατζηαντωνίου Κ.   π. Γιάγκου Β.   π. Γκανάς Ε.   π. Γοντικάκης Β.   π. Ζηζιούλας Ι.   π. Θερμός Β.   π. Μινώπετρος Π.   π. Παπαδόπουλος Χαρ.   π. Φάρος Φ.   JoelLipman.Com

Εισάγετε έγκυρο email για την εβδομαδιαία ενημέρωση. (Ελέγχετε τα spam ή τα promotion emails σας)
Η εβδομαδιαία αντιφωνική επισκόπηση καταχωρείται συνήθως στα spam ή στα promotion emails σας.
ny
μία διόρθωση - χρησιμοποιείτε την έννοια εξιλαστήριο θύμα εκεί όπου ταιριάζει αποδιοπομπαίος τράγος....
DIOGENIS -EM
Όταν στις μέρες μας κυριαρχεί ή καλύτερα εξουσιάζει ένας λόγος συνθηματικός και μάλλον επιδερμικός,...
Φώτης Σχοινᾶς
Ἀδιαμφισβήτητα ὁ π. Νικόλαος Λουδοβίκος εἶναι ὁ κορυφαῖος θεολόγος τῆς γενιᾶς του, τῆς γενιᾶς τοῦ ΄9...
Άρης Νούλης
Κύριε Ελευθέριε, μην είσαι τόσο απαισιόδοξος. Δεν είναι μόνος στην ήδη Άνοιξη της Ορθοδοξίας ο καλός...
Στέλιος Μαφρέδας
έχει εκδοθεί ακόμη και 'Ο θάνατος του πλησίον", εκδόσεις Ίταμος, 2011 σε μετάφραση Μελή Μελετιάδη, α...
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΠΙΓΓΟΣ
Τα τεκναινόμενα σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο αποτελούν τη συνέχεια και ολοκλήρωση της πολιτισμικής επ...
Άρης Νούλης
Γνωστές οι θέσεις του κ. Γιανναρά.
Γνωστό το ύφος της γραφής του.
Γνωστή και η απαξίωση του για όπ...
Ιωάννης Χατζόπουλος
Η ορθόδοξη Ελληνική εκκλησία έχει τεράστιες δυνατότητες και θα πρέπει να τις αξιοποιήσει. Θα γίνει π...
Κρίτων Παπακώστας
Συγχωρείστε με, αλλά απορώ με την ανάγνωση του σχολίου μου από τον κ. Δημήτρη Πεντζίκη. Αντίθετα από...
Δημήτρης Πεντζίκης
Μου κάνει εντύπωση ο Κρίτων Παπακώστας. Τον Ζακ Κωστόπουλο μπορεί μα μην τον σκότωσε κανείς. Τα βέβα...

Nοιάζομαι δηλαδή Μοιράζομαι