Δείτε την καλύτερη, ίσως, συνέντευξη του κ. Χρήστου Γιανναρά, κατά δική του δήλωση, με τον εξαιρετικό δημοσιογράφο κ. Γεώργιο Σαχίνη στην εκπομπή "Αντιθέσεις". Η συζήτηση έλαβε χώρα την Πέμπτη  3  Δεκεμβρίου του 2010 στο κανάλι Kρήτη ΤV.

"κατεβάστε" εδώ το αρχείο ΗΧΟΥ της συζήτησης με δεξί "κλίκ" & save target/link

People in this conversation

  • Δημήτρης Ζιαμπάρας

    Όντως πολύ καλή! Ευχάριστη έκπληξη ο δημοσιογράφος!!

    0 Like
  • Ανώνυμος

    Κανείς δεν αμφιβαλλει για την αξία των λόγων του Γιανναρά, αλλά ρε παιδιά μία ώρα και σαράντα οκτώ λεπτά συζήτηση; Έλεος πλεόν.

    Κάπου φταίνε και οι συνομιλητές. Όσο άξιοι και να είναι το πράγμα στο τέλος καταντά ανούσια φλυαρία και επανάληψη.

    Ας το προσέξουν αυτό και οι δημοσιογράφοι και οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι τους.

    Δεν είναι δυνατόν κάποιος να παρακολουθήσει σοβαρή συζήτηση παραπάνω από 45 και σε εξαιρετικές περιπτώσεις άντε το πολύ 60 λεπτά.

    0 Like
  • Βαγγέλης

    Εξαιρετική συνέντευξη. Κωνσταντίνε σου οφείλουμε πολλά. Στα λόγια πάντα :) Εγώ δεν βρήκα πρόβλημα με τη διάρκεια, αν κάποιος βαριέται βλέπει όσο θέλει.

    0 Like
  • μανολης

    εξαιρετικη εκπομπη. ειδα και την ομιλια του στο ηρακλειο, ηταν καταπελτης!

    0 Like
  • Guest

    ποιά ελλάδα ρε παιδιά??? ελληνικό είναι το πρόβλημα? κομμάτι του παγκόσμιου προβλήματος είναι και το ελληνικό ---και όποιος μιλάει ξέχωρα για τόνα και για τάλλο, απλούστατα δε πείθει

    0 Like
  • Christos

    Κρίμα ποὺ δὲν εἶναι πολιτικὸς αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος. Θὰ μποροῦσε νὰ ἁπαλύνει ἔστω καὶ λίγο τὴν δυστυχία μας. Τὸ πρόβλημα τὸ ἑλληνικὸ δὲν εἶναι ἕνα κομμάτι σὰν τὸ παγκόσμιο. Κάθε χώρα ἔχει τὶς ἰδιαιτερότητές της καὶ τὰ προβλήματα κάθε τύπου οὐσιώνονται στὴ βάση τῶν ἰδιοπροσωπιῶν τους. Στὴ γλώσσα, τὴν τέχνη, τὶς ἀξίες, τὰ ὁράματα, στὴ νοηματοδότηση τῆς ζωῆς. Κάποιος ἔγραψε πιὸ πάνω \'\'ποια Ἑλλάδα\'\'. Ἡ Ἑλλαδίτσα φίλε, μία κουρελλού, μία χούφτα...μία χούφτα ὅμως μὲ πρόσωπο, ὄχι προσωπεῖο.

    0 Like
  • SH

    [quote=Ανώνυμος]ποιά ελλάδα ρε παιδιά??? ελληνικό είναι το πρόβλημα? κομμάτι του παγκόσμιου προβλήματος είναι και το ελληνικό ---και όποιος μιλάει ξέχωρα για τόνα και για τάλλο, απλούστατα δε πείθει[/quote]

    Asfalos neo-genitsaros o kyrios kai ochi ellinas !!!

    0 Like
  • Αθήναιος

    Μεσα στο τοπιο καταστροφης καθε γνησιας διανοητικης λειτουργιας, ξεχωριζει και προβαλλει ο Γιανναρας για να βρουμε λιγο κουραγιο να προχωρησουμε μπροστα. Και μας καλει να ορισουμε το μελλον με αλλο τροπο για να μπορεσει ακριβως να υπαρξει μελλον - κατοπιν της ευθανασιας που επιβαλλεται, κατοπιν δηλαδη της εξαφανισεως εις τα ταρταρα του σημερινου τερατος.

    0 Like
  • Guest

    Η αποχή από τις εκλογές είναι αυτή που (θα) διαιωνίζει το πολιτικό σύστημα κ. Γιανναρά, και εσείς με τα λεγόμενά σας την νομιμοποίητε. Αν κανένα από τα πολιτικά κόμματα δεν σας ικανοποιεί ούτε καν στο ελάχιστο, τότε γιατί δεν κάνετε έναν πολιτικό σχεδιασμό με τους συνεργάτες σας; Γιατί δεν φέρνετε την ρήξη και την ανατροπή εσείς; Με την δική σας πρόταση. Γιατί δεν δημιουργείτε την αριστερά που ονειρεύεστε; Τέλος, γιατί δεν πάτε να ψηφίσετε λευκό; Το σατανικό νομοσχέδιο, την μετρά ακόμα ως ψήφο. Και αν ακόμα ούτε αυτό δεν θέλετε, γιατί δεν οργανώνετε, εσείς, συντεταγμένη αποχή στις πλατείες; Να μήν πάει ο κόσμος να ψηφίσει, αλλά να πάει στην πλατεία του χωριού του και να διαμαρτυρηθεί. Έτσι, θα είχατε κάθε λόγο να μιλάτε έτσι για σεισμό. Η αποχή, του βάζω την ουρά στα σκέλια -έτσι κι αλλιώς οι Γιανναράδες θα με πουν ήρωα- είναι η πιο κραυγαλέα νίκη του πολιτικού συστήματος.

    Γιατί δεν μιλάτε για την σατανική (πρόσφατη) νομοθεσία όπου ορίζει πως η ψήφος δεν είναι υποχρεωτική; Πως αντέχετε να μην σχολιάσετε το γεγονός πως ενώ υπάρχει η ποινή της στέρησης των πολιτικών δικαιωμάτων ταυτόχρονα η άσκηση του εκλέγειν, που είναι το ύψιστο χρέος του σύγχρονου πολίτη, ορίζεται απ τον σατανικό νομοθέτη ως μη χρέος; Έτσι, το άν θα ψηφίσει ο φραπεδέλληνας υπόκειται στο περιεχόμενο της ημερήσιας ατζέντας του: Αν έχω δουλειά εκείνη την μέρα στο χωριό, θα πάω και να ψηφίσω. Και εσείς αυτό το λέτε σεισμό.

    0 Like
  • κωνσταντίνος

    ίσα-ίσα,εντός πραγματικότητας είναι.

    0 Like
  • CRIS

    Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΦΙΛΕ KOSTA45 EΞAΡTATAI AΠΟ ΤΙ ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ.....ΛΟΓΙΚΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟΥΝΤΑ ΣΑΝ \"Τραγικά μυθομανή... εκτός τόπου και χρόνου, εκτός πραγματικότητας\"

    0 Like
  • ΤΙΤΟΣ

    ΣΥΜΦΩΝΟ

    0 Like
  • Κώστας Αβερκιάδης

    Πρωτίστως θα ήθελα να τονίσω πως συμφωνώ ως και στο 100% με πολλές από τις απόψεις του κυρίου Γιανναρά. Παρόλα αυτά επειδή εδώ μέσα ακούγεται κυρίως η άποψη εκείνη που εκφράζει έναν απεριόριστο θαυμασμό στο πρόσωπο του καθηγητή, νομίζω πως καλό θα ήταν να δούμε τα πράγματα και λίγο από μια άλλη σκοπιά.

    Ο λόγος του Γιανναρά είναι εύκολο να κατανοηθεί μιας και είναι συνεχώς λίγο ως πολύ επαναλαμβανόμενος για όσους τον παρακολουθούν. Δυστυχώς, παρά τα όσα σωστά θίγει, δεν ξεφεύγει πότε από ένα ύφος γραφικότητας, αποφεύγοντας μερικές φορές να κατονομάσει κάποια πράγματα όπως θα έπρεπε.

    Πρώτα απ\' όλα η θέση του πως ξοφλήσαμε σαν έθνος και κρατική οντότητα: όντος είμαστε κοντά σε κάτι τέτοιο, μα ένας άνθρωπος του επιπέδου του, που έχει λεπτομερή άποψη επί παντός επιστητού νομίζω πως θα έπρεπε να πει έστω κάτι λίγο διαφορετικό από το να αναπαράγει απλά κι αυτός με την σειρά του την μηδενιστική άποψη που τόσο συχνά καταγγέλλει. Μας μιλά και μας γράφει τόσο συχνά για να να μας πει ουσιαστικά ότι δεν έχουμε ελπίδα δηλαδή; Τότε γιατί συνεχώς παρεμβαίνει;

    Δεύτερον, νομίζω πως ο τρόπος που γίνεται κατά γενικό τρόπο αφοριστικός προς κάποιους θεσμούς ή καταστάσεις πχ: Εκκλησία, ελληνικό κράτος κτλ κρύβει μια στάση υπερηφάνειας και υπεροψίας απέναντι στους “κατηγορούμενους”. Δεν μπορούμε με μια μονοκονδυλιά να διαγράφουμε σαν τρομερό “αμάρτημα” του ελληνισμού το γεγονός ότι θέλησε να γίνει κράτος κάποια στιγμή, όσο λάθος και αν το επιχείρησε. Πόσο μάλλον όταν η λύση που προτείνει είναι να αναλάβουμε το πολιτιστικό κομμάτι της νέας αυτοκρατορίας των Τούρκων. Δηλαδή είμαστε αποτυχημένοι γιατί έχουμε αποκτηνωθεί και δεν μετέχουμε πλέον του ελληνικού πολιτισμού- τρόπου, μα πρέπει να αναλάβουμε τον πολιτισμικό κορμό της προσπάθειας ανάδειξης μιας αυτοκρατορίας. Σαν κάπως αντιφατικό μου κάνει εμένα αυτό...

    Τρίτον, ο κ. Γιανναράς γίνεται πολύ “ιδεαλιστής” ως και γραφικός όταν καταπιάνεται με κάποια θέματα όπως η αθηναϊκή δημοκρατία. Το γεγονός ας πούμε πως για να έχουν τον χρόνο οι αρχαίοι να “αθλούνται” (άθλημα της αληθείας) τον είχαν χάριν στους χιλιάδες δούλους τους ή το γεγονός πως εκείνο το πολίτευμα εφαρμόστηκε σε μια πόλη κράτος και δεν ενδείκνυται για τα κρατικά μορφώματα του σήμερα δεν του λέει τίποτα; Επίσης το γεγονός πως η ορθοδοξία εμφανίστηκε κι αναπτύχθηκε ιστορικά σε ένα αυτοκρατορικό περιβάλλον, πολύ πιο κοντά πολιτικά με κράτη όπως η αρχαία Αίγυπτος ή η Περσική αυτοκρατορία, ενδεχομένως και η Κίνα, δεν τον προβληματίζει; Αρκεί να αναφέρουμε πως στις Οικουμενικές Συνόδους τον πρώτο και τελευταίο λόγο τον είχε ο αυτοκράτορας, κι όχι κάποια εκκλησία του Δήμου. Και σε σχέση με τον ιδεαλισμό του επίσης θα ήθελα να συνεχίσω θυμίζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι Αθηναίοι ασκούσαν την εξωτερική τους πολιτική προκειμένου να επιβιώσουν και να ισχυροποιηθούν, να εξασφαλίσουν την υλική ευημερία που τους επέτρεπε να διατηρούν την κοινωνία τους: με σκληρά οικονομικά και στρατιωτικά μέτρα κι όχι “κομίζοντας προτάσεις αληθείας” δεξιά κι αριστερά. Όλα αυτά είναι πολύ γνωστά ιστορικά δεδομένα που δεν δικαιολογείται να αγνοούνται από έναν καθηγητή του επιπέδου του.

    Τέταρτον, όσον αφορά τον τρόπο παρακμής και αφανισμού του ελληνισμού, ο κύριος καθηγητής είναι υπερβολικά μονοδιάστατος. Σαφέστατα για να μην παρεξηγηθώ, το αυτομαστίγωμα και το μίσος του Έλληνα προς τον εαυτό του, την παράδοσή του και τις ιδιαιτερότητές του παίζουν έναν σημαντικό ρόλο σε μια διαδικασία παρακμής και τέλους. Μα ας αναρωτηθούμε ιστορικά, τί το λαμπρό πολιτισμικά είχαν οι Μογγόλοι όταν κυρίευσαν την Ασία, ο Ναπολέοντας την Ευρώπη, οι Οθωμανοί την Πόλη, οι σοβιετικοί την ανατολική Ευρώπη, οι Βρετανοί όταν δημιούργησαν την αυτοκρατορία τους και σήμερα οι Αμερικάνοι; Δεν εννοώ φυσικά πως πρόκειται για απολίτιστους, μα δεν είχαν στις περισσότερες περιπτώσεις τίποτα ανώτερο ή κάποια ιδιαίτερη πολιτισμική πρόταση σε σχέση με τους λαούς που κυρίευσαν. Η Αμερική για παράδειγμα στο σήμερα κατ\' ουσίαν δεν έχει τίποτα να δώσει το υψηλό πολιτισμικά σε σχέση με ότι έδωσε η Ευρώπη στο χτες ή και άλλοι λαοί. Παρόλα αυτά η κουλτούρα της έχει γίνει παντού κυρίαρχη. Καλά λοιπόν όλα αυτά τα περί πρότασης πολιτισμού, μα πριν από τις ωραίες τοιχογραφίες και τα κάδρα έρχεται ένας γερός τοίχος: Δημογραφικά, οικονομικά, στρατιωτικά και τεχνολογικά δεδομένα, μαζί με την πολιτική βούληση είναι η βάση της κάθε πολιτικής- πολιτιστικής ευημερίας και ανάπτυξης.

    Ένα ακόμη στοιχείο που νομίζω πως είναι ολίγον τι σκανδαλώδες στον λόγο του κ. Γιανναρά είναι αυτό που τονίζει και ξανατονίζει πως ο ελληνισμός δεν αποτελεί εθνότητα μα πολιτισμική πρόταση.
    Η θέση αυτή είναι πρώτον εσφαλμένη από εθνογραφικής και ιστορικής άποψης και δεύτερον παράδοξη. Το πρώτο γιατί είτε με δικό μας είτε με “μαϊμού” πολιτισμό (να πω χονδρικά) έχουμε όλα τα στοιχεία εκείνα που χαρακτηρίζουν ένα έθνος: γλώσσα, παραδόσεις, τρόπους, αντιλήψεις κτλ. Το ότι θα έπρεπε να επηρεάζουμε και να επηρεαζόμαστε θετικά παράγοντας και υιοθετώντας πολιτισμικά στοιχεία, ναι καμιά αντίρρηση. Και εδώ έρχεται το δεύτερο, το παράδοξο: Λέγει περίπου ο κ. Καθηγητής: “Ο ελληνισμός είναι πρόταση πολιτισμού και όχι εθνικότητα, κι έτσι υπήρξε στους αιώνες κι επιβίωσε. Έτσι μπόρεσαν να μετέχουν σ\' αυτόν διάφοροι από παντού γιατί έβρισκαν κάτι που τους ενδιέφερε ως πρόταση.” Άρα αφού από όλες τις εθνικότητες μπόρεσαν και συμμετείχαν στον ελληνισμό άνθρωποι ανεξαρτήτως εθνικότητας, τότε τί εθνικότητας ήσαν και είναι οι κάτοικοι του γεωγραφικού λίκνου του ελληνισμού; Εθνικά Έλληνες; Μα πώς αφού ο ελληνισμός δεν είναι εθνότητα. Άρα είμαστε ένας α- εθνικός πληθυσμός τελικά; Έλληνας σημαίνει ένας άνθρωπος που παράγει ιδέες και πολιτισμό; Πρόκειται για μια μυστήρια, όχι ξεκάθαρη θα έλεγα άποψη που τσαλαβουτά μεταξύ “σοβινισμού” και “κοσμοπολιτισμού”.

    Εν κατακλείδι, συνοψίζοντας , θα ήθελα να τονίσω με βάση τα όσα είπα ως τώρα, πως είναι ατόπημα να προτάσσουμε μία οντολογία ή μια μεταφυσική ξεκομμένη από το ιστορικό της πλαίσιο, τα “νατουραλιστικά” δεδομένα και τα ρεαλιστικά εκείνα στοιχεία που αν εξαιρεθούν ή παραληφθούν έχουμε στρέβλωση του ΝΟΗΜΑΤΟΣ.
    Ο Παρθενώνας μπόρεσε να υλοποιηθεί σαφέστατα χάρη του πολιτιστικού επιπέδου και της αντίληψης του αρχαίου, μα δεν θα μπορούσε με τίποτα αν οι Αθηναίοι δεν είχαν την ηγεμονική τους θέση στην αρχαιότητα και δεν εκμεταλλεύονταν όπως ήθελαν τα χρήματα του ταμείου της συμμαχίας.
    Η Αγιά Σοφιά δεν μπορεί να μελετηθεί ξέχωρα από συμβολικής και ιστορικής σκοπιάς από τις νίκες του Ιουστινιανού και την επιδίωξη μιας αυτοκρατορίας όπως ήταν η (ανατολική) Ρωμαϊκή τότε για επίδειξη ισχύος και δυνάμεως, δεδομένης και της υλικής ευμάρειας, χωρίς να σημαίνει πως ήταν μόνο αυτό.
    Σαφέστατα με την εναντίωσή τους στον παπισμό, οι Πατέρες μας ήθελαν να διαφυλάξουν τους “όρους”- δόγματα της πίστης, μα επρόκειτο και για μια σύγκρουση μεταξύ δυο ισχυρών κέντρων εξουσίας και πνευματικής επιρροής, δύο πλέον διαφορετικών πολιτισμών.
    Ο Πλάτωνας στην Πολιτεία του εξάλλου δεν κάνει λόγο μόνο για φιλοσόφους αλλά και για φύλακες...

    Τα δεδομένα είναι εκεί έξω και υπάρχουν ανεξαρτήτως αν εμείς θέλουμε να τα αναγνωρίσουμε ή όχι. Μόλις κλείσουμε τα βιβλία ή την οθόνη του υπολογιστή η πραγματικότητα στέκεται εκεί και θα στέκεται είτε θέλουμε να το παραδεχτούμε είτε θέλουμε να το αποφύγουμε. Η ταπεινότητά μου αναγνωρίζει την μεγάλη προσφορά του κυρίου Γιανναρά στον τρόπο ερμηνεία και κατανόησης του ελληνισμού και της ορθοδοξίας, μα καταθέτω όλα αυτά όχι μόνο ως ενστάσεις μα περισσότερο και ως ερωτήσεις και θέματα προς συζήτηση.

    0 Like
  • ΚΩΣΤΑΣ

    Πολλά σωστά αλλά και πολλά λανθασμένα διατυπώθηκαν από τον καθηγητή.Εντοπίστηκε στα λόγια του η βαθύτατη κρίση του Ελληνισμού σήμερα χωρίς όμως να δοθούν καίριες απαντήσεις στα αμείλικτα ερωτήματα που γεννώνται.Δεν είναι δυνατόν μια ελληνική κοινωνία θνήσκουσα δημογραφικά να έχει ως σημαία της τον κοσμοπολιτισμό και να περιμένει από μουσουλμάνους λαθρομετανάστες να κοινωνήσουν (αν είναι ποτέ δυνατόν!!!) τον πολιτισμό των Ελλήνων.Λαθρομετανάστες φανατικοί μιας ολοκληρωτικά αντιμεταφυσικής θρησκείας (όπως πολύ σωστά ανέφερε ο καθηγητής),που το μόνο που επιδιώκουν είναι η μεγιστοποίηση των δικαιωμάτων τους στην ελληνική κοινωνία χωρίς ουδεμία ένδειξη αντιδώρου (ίσα ίσα μας πάνε ολοταχώς για σαρία!!!).Έπειτα ο Ελληνισμός ευτυχώς ήταν, είναι και ελπίζουμε να είναι και στο μέλλον Έθνος (σήμερα Έθνος-κράτος), βέβαια πολύ περισσότερο από 3.000 χρόνια (είναι αστείο να υποβαθμίζεται η αρχαιότητα του λαού μας).Θα έλεγα ότι είμαστε τουλάχιστον ένα έθνος 12.000 ετών ύπαρξης (ο Πλάτων το διατυμπανίζει, όχι εγώ ο ελάχιστος).Εν πάση περιπτώσει και το έθνος ως βιολογικός και πρωτίστως πολιτισμικός δεσμός χρειάζεται,και το κράτος είναι η ασπίδα μας όπως το σπίτι που μας φυλάσσει από τους κινδύνους και θα ξαναγίνουμε σπουδαίοι όχι όταν πάψουμε να είμαστε εθνικιστές αλλά όταν πάψουμε να είμαστε μιμητές των άλλων σαν πίθηκοι.Είναι φυσιολογική η πτώση μας αλλά ακόμη πιο φυσιολογική θα είναι και η άνοδος.Η μαγιά δεν έχει τελειώσει ακόμη.Δεν έχουμε ξοφλήσει.Δεν έχουμε πει ακόμη την τελευταία λέξη και δεν σκοπεύουμε να την πούμε.Ο Έλληνας παράγει πρωτότυπη σκέψη και μπορεί να ανακάμψει (και θα το αποδείξει πολύ σύντομα).Υπομονή,επιμονή,μελέτη και περισυλλογή...

    0 Like
  • ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ

    ΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΟΚΤΩ ΛΕΠΤΑ, ΝΑΙ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ, ΘΑ ΕΜΕΝΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ

    0 Like
  • ΠΕΡΙΚΛΗΣ Α.

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑΝΝΑΡΑ ΟΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΕΡΗΜΟ. :D

    0 Like

Leave your comments

Post comment as a guest

0
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.

Ἐτικέτες Συγγραφέων

Agamben   Alicin   Badiou   Barth   Bell   Berdyaef   Breck   Buntig   Chesterton   Clement Steiner   Dworkin   Elliot   Ellul   Evdokimov   Heidegger   Lacan   Lash   LeGoff   Lepeltier   Levinas   Losky   Malson   McGilchrist   Muse   Orwell   Pastoureau   Polony   Popper   Postman   Rawls   Rifkin   Sherrard   Skolimowski   Smith   Solzhenitsyn   Swartz   Szazs   Tarkofsky   Unger   Weil   Zirar   Zoja   Αγγελής Δ.   Αμάραντος Σ.   Ανδρουλιδάκης Α.   Ανδρουλιδάκης Κ.   Αρανίτσης Ε.   Βακαλόπουλος Χρ.   Βαμβουνάκη Μ.   Βαρδής Μ.   Βαρθαλίτης Γ.   Βιρβιδάκης Στ.   Βραχνός Κ.   Γεωργίου Θ.   Γρηγοράτος Μ.   Δανέζης Μ.   Διαμαντής Α.   Ζάχος Κ.   Ζιώγας Απ.   Ζουράρις Κ.   Ζώης Ι.   Ιωάννου Δ.   Ιωαννίδης Γ.   Καλογερόπουλος Α.   Καραμπελιάς Γ.   Καστρινάκης Γ.   Κατρούτσος Χρ.   Κιουρτσάκης Γ   Κομνηνός Στ.   Κονδύλης Π.   Κοροβίνης Β.   Κοσμόπουλος Δ.   Κουτρούλης Σ.   Κουτσουρέλης Κ.   Κούκος Σ.   Κυριαζόπουλος Σ.   Κωνσταντούδης Β.   Κόσσυβα Σ.   Λυγερός Ν.   Μαλεβίτσης Χ.   Μανουσέλης Σ.   Μαυρίδης Ν.   Μαυρόπουλος Δ.   Μητραλέξης Σ.   Μπάρλας Γ.   Μπαλτάς Δ.   Μπλάθρας Κ.   Ναξάκης Χ.   Νευροκοπλή B.   Ντόκος Γ.   Ξυδάκης Ν.   Παντούλας Θ.   Παπαγιάννης Α.   Παπαθανασίου Θ.   Παπαναγιώτου Ι.   Πρεβελάκης Γ.Σ.   Προγκίδης Λ.   Ροδίτης Α.   Σακελλαρίου Μ.   Σαλεμής Γ.   Σκλήρης Δ.   Σουφλέρης Στ.   Σταματελόπουλος Λ.   Σταυρόπουλος Β.   Σχοινάς Φ.   Τάσης Θ.   Τσιρόπουλος Κ.   Τσιτσίγκος Σ.   Φαραντάκης Π.   Φεραίος Χ.   Χαραλαμπίδης Κ.   Χατζηαντωνίου Κ.   π. Γιάγκου Β.   π. Γκανάς Ε.   π. Γοντικάκης Β.   π. Ζηζιούλας Ι.   π. Θερμός Β.   π. Παπαδόπουλος Χαρ.   π. Φάρος Φ.   JoelLipman.Com

Εισάγετε έγκυρο email για την εβδομαδιαία ενημέρωση. (Ελέγχετε τα spam ή τα promotion emails σας)
Η εβδομαδιαία αντιφωνική επισκόπηση καταχωρείται συνήθως στα spam ή στα promotion emails σας.
Βασίλης Μούσκουρης
Πολύ σωστή και λεπτή προσέγγιση. Οι ιδιοτελείς αλτρουιστές, που είναι αμέτρητοι ανάμεσά μας, εκμεταλ...
Άρης Νούλης
Νηφάλια και μεθοδική προσέγγιση του "καυτού" θέματος της θρησκείας και θα 'θελα να ευχαριστήσω τον κ...
Βασιλης Κολλιας
Κάποιες διορθώσεις και προσθήκες για όποιον ενδιαφέρεται

1. Η θέση του project στο twitter εχει α...
Κώστας Χρυσικάκης
Αγαπητέ Κε Αγγελή, Διάβασα τό πολύ ενδιαφέρων καί εμπεριστατωμένο άρθρο σας καί ζητώ τήν βοήθειά σας...
Φώτης Σχοινᾶς
Ἐξαιρετικό και ἄκρως διαφωτιστικό το ἄρθρο τοῦ καθ. κ. Κώστα Θεολόγου. Ιδιαίτερης σημασίας ἡ διάκρισ...
Άρης Νούλης
Πρώτ' απ' όλα, κύριε Στεργιόπουλε, σ' ευχαριστώ που κατόρθωσες με την σύντομη αλλά ουσιαστική παρουσ...
Γιῶργος Καστρινάκης
Ἂν τυχὸν διανύαμε περίοδο ἀκμῆς, ἡ μελέτη αὐτὴ τοῦ Διονύση Σαββόπουλου θὰ εἶχε, πρῶτα πρῶτα, ἀναγνωρ...
Παναγιώτης Φ. Δημητρίου
Aπό σεβασμό και μόνο στην ηλικία του γηραιού πλέον Σαββόπουλου ΔΕΝ θα χρησιμοποιήσω τις λέξεις φληνα...
Βασίλειος Κατζικάς
Συγχαρητήρια στον τραγουδοποιό, δημιουργό, καλλιτέχνη, μουσικό, τραγουδιστή, επίτιμο καθηγητή, άνθρω...
Δημήτριος Γ. Παναγιωτίδης
Κύριοι, αν δεν κάνω λάθος, να κάνω μια αντικειμενική παρατήρηση: Ένα αιώνα μετά την βιομηχανική επαν...

Nοιάζομαι δηλαδή Μοιράζομαι